2010. február 21., vasárnap

Koncert

Kirúgtunk tegnap este a hámból:-) Nagyon jó koncerten voltunk, bár a vége kicsit dühítő volt mert többször elment az áram. Végül is én végig énekeltem és roptam. Utána elmentünk az Adriába egy kicsit lazulni, én nagyi teájával;-) Zsolti ír kávéval. Mesi habos kakaóval. Zsolti munkatársa és kedves barátnője is velünk jött! Hú de jó volt, még bírtam volna ha Mesi nem álmosodik el este 11-kor. Rég éreztem ilyen jól magam. Ettünk finom padlizsánkrémet és pitát mellé. Finom volt.
Ma nem kell főznöm csak sütök krumplis pogácsát! És süt a nap....olyan jó.

3 megjegyzés:

  1. Szia Anikó!

    Azt nem írtad milyen koncert volt.
    Krumplis pogiról is lesz kép?
    Annyi képem van már Nekem is,de az NLC nem enged feltenni képet sajnos.
    Szép napot Nektek!

    VálaszTörlés
  2. Szia Nelli! Ismerős Arcok koncert volt! Ismered őket? Neked is nagyon szép napot!!!!

    VálaszTörlés
  3. Szia Hugi!

    De jó volt nektek:)
    Én meg nyomtam a melót ezerrel!!!
    Pusy
    nővéred

    VálaszTörlés