2010. március 16., kedd

Hó:-(


Ma éjjel szokásosan lejöttem a hálóból, inni éjjel. Két óra volt, mikor az ajtón lévő ablakon kinézve furcsa dolgot láttam. Mintha havas lett volna a tető!!! Azt hittem nem jól látok!Nagy pelyhekben esett a hó....olyan dühös lettem, hol van a beígért tavasz?????Reggel már csak a fele volt meg, pedig mindent ellepett. Napközben meg az egész elolvadt, hideg de szép napsütéses idő volt! Na, ennyit az időjárásról. Takarítottam délelőtt, délután lazultam a gép előtt. Szomszédokat néztem a neten. Rátaláltam és nosztalgiáztam. :-) Nem kellett főznöm ma. De már jár az agyam holnap mi legyen. Egyre éhesebbek a srácok délután mikor a suliból hazajönnek! Na igen, egyre nagyobbak, nagyobb kondér kell lassan!:-)))) De nem bánom! Vacsorára avokádót ettem. Jó puha volt, sóztam és borsoztam, majd kikanalaztam libazsíros kenyeret ettem mellé.:-) Csináltam leveles tésztából pizzás csigát, gyerekek ezt vacsiztak. Keresek valami régi szép képet és felteszem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése