2011. november 16., szerda

Pszt!:-)

Pszt! Csenge alszik!:-)))Na jó ez nem meglepő, de ma a gondoltam egy merészet, és a gonosz anya aki kivágja legkisebbjét aludni a télbe, megsajnálta kicsi lányát. Bent altattam el a kiságyában. Először nézet rám bociszemekkel, de utána hasra vágta magát és fél tíz óta alszik.:-)Én meg mintha tojásokon lépkednék, még az olyan zajokat is meghallom amit sosem szoktam. Pl, a tengerimalacok dobálják jó hangosan a táljukat. Még a mosogatógép kipakolása is hihetetlen csörömpölés!:-) De azért felraktam az ebédedet, és beraktam egy mosást, hajtogattam az előzőt. Pedig ettől féltem, mi lesz ha már olyan rossz idő lesz, hogy nem tud kint aludni Csenge, de ügyes mint mindig. Éjjel van, hogy felkel még, köhög vagy csak úgy, de simi, betakarás, és alszik, paplan le, anya sasol, vajon még be van bugyolálva? Zsákot leoldotta magáról, ma éjjel még a nadrágot is. De mikor? Nem is hallottam.

Nem véletlen az utóbbi napok gondolatai. És az sem hogy sok anyatársamnak, akinek olvasom a blogját az Anyaságról ír. Bennem is érik már a gondolat erről a témáról!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése