2012. október 17., szerda

próbálok..

Hazajött ma Zsolti estefelé, beszélgetünk. Kezdem mesélni neki a napunkat, kérdem, olvasta  a blogot? Válasz mosolyogva, igen...kérdem, miért mosolyog? Össze néz Mesivel, majd mondja, külön írtam a múzeumot. Én kicsit felcsattantam, mindig csak a kritika! Meg elszégyelltem magam, hiszen nem régen tanultuk Bencével ezt.:-(
Tudom, ő sem a helyesírásomért szeret, remélem aki olvas azok sem. De tényleg röstellem magam miatta. Egyik kedves olvasóm írta, hogy azért szeret olvasni mert olyan "egyszerű" vagyok, de ennyire????:-((((
Próbálok nagyon figyelni, hogy legközelebb amikor ilyen beszélgetés lesz, azt halljam;-anya, jó volt ma is olvasni!
Amúgy nagyon empatikus volt Zsolti, és ami igaz, az igaz!

10 megjegyzés:

  1. Nah, erre rá sem ránts drága Anikó! Hiába tanultam annyit, én is csinálok olyan szarvashibákat, hogy szégyenlem magam. De igaz, ami igaz, ezeket a helyesírási hibákat a kézzel írt irományokban nem követem el. Szerintem a gépírás nagyon sokat hozzátesz és valamint a helyesírás-ellenőrző elkényelmesíti az agyat. Nekem amit írsz, és nem ahogy, a lényeg. Mert abban a lelked van!!! :-))
    Zsoltit puszilom, az empátiájáért! ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!:-) Na jó, de azért biztos felettébb boszantó, hogy akkora helyesírási bakik vannak, hogy csuda.:-)
      Zsoltinak átadom majd, az empátiájáért....:-D

      Törlés
  2. Én örömmel olvastam az éményeidet, nem is kerestem hibákat a helyesírásban.

    VálaszTörlés
  3. Nincs rosszabb egy steril blognál...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Steril? Na akkor ez tuti nem steril blog. De nagyon jólesik amit írsz, Dominika!:-)

      Törlés
    2. Hát hogy hibamentes. Az már nagyon személytelen lenne szerintem. Mindannyian írunk hibás bejegyzéseket, ettől életszagú. :-)

      Törlés
    3. igen erre gondoltam én is!:-)

      Törlés
  4. Sosem tudjuk, kit mi ragad meg, ki mire figyel fel olvasás közben...ezen szoktam gondolkodni, és a megjegyzések is mutatják, hogy esetenként egyébre gondol az olvasó, amint amit írni akartam.
    A kritika épít:), fel a fejjel, és az vesse az első követ, aki sosem üt mellé.
    Jó itt minden, mert van hozzá tartalom!

    VálaszTörlés
  5. Jólesik Júlia amit írsz!:-) Pedig néha olyan üresnek érzem a fejem...

    VálaszTörlés