2012. december 4., kedd

Lassan...

...kaparom össze magam! Ezt gondolhatjátok szó szerint. Kicsit könnyebb volt ma, hogy itt voltak Nővéremék, Kata babával. Olyan kis aranyos.:-) Csenge viszont ma, nagyon rossz passzban volt. Olyan kis visszahúzódó lett, bizalmatlan..Ő aki nagycsaládban van. Mégis! Már az nem tetszett neki, hogy mellé ültek a kocsiban. Oda vissza üvöltött a baba ülésben, szó szerint!!!! Üvöltött!:-( Én ugye nem tudtam vigasztalni mert vezettem. Majd bevásároltunk a hét végi szülinapra. Hazafelé is üvöltött a kocsiban, én nem tudom, miért nem voltak ma szimpatikusak a Krisztiék? De itthon megszabadult a harisnyától és huncutkodva ugráltak a kanapén Katával, na az már tetszett neki. Most éppen szakad a hó. Csodálatos!
Megvan a mikulás ajándék, teljesen. A karácsonyi ajándékok is körvonalazódnak. Zsolti még azt is megígérte, hogy csütörtökön megnézzük az asztalt is, hogy az álmom valóra váljon, és karácsonyt egy gyönyörű nagy asztal mellett üljük körbe.
Nagyon jó nap volt ma, de holnap ki sem teszem a lábam, kicsit lenyugszom! Muszáj. Mert nem tudok így koncentrálni. Mindennapi kis adventi meglepetések, alakulnak...élvezik a gyerekek nagyon.:-) És ez jó! Ez a legjobb!
Holnap szeretnék úgy felkelni, mint Müller Pétertől hallottam tegnap. Ő reggel felkel, kinéz az ablakon, majd mélyet sóhajt, és örül hogy aznap is van miért felkelni, majd felfedezi magában a boldogságot...és olyan kis idétlen kamasz lesz tőle..." mert az életnek nem célja van, hanem csodálatos útja!" Ezt jegyezzük meg!:-) 

8 megjegyzés:

  1. Jó lenne ezt a Müller Péteres gondolatot minden reggel észben tartani, mert nagyon szép. Csak ne kellene munkába menni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, az ember igyekszik, nehéz dolgokat újra gondolni..

      Törlés
  2. Hát köszi ezt az idézetet, majd megpróbálom megjegyezni. Bár a csodálatos út... na mindegy. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahogy vesszük, csodálatos előtt, érezni kell a kínkeservet, hogy tudjuk értékelni, megélni a csodát.(hű, de bölcs lettem:-))))

      Törlés
  3. Micsoda egybeesések! Hát, ma a vásárlás végére én is morcos lettem. Elfáradtam, de majdnem mindent beszereztem. Csak az én fiam nem üvöltött. :-)) Megértem Csengét, no!
    Mostanában én tényleg azzal kelek, hogy de jó, ma gyertyát öntünk, sütis tálat szalvétázunk, sütünk, stb. Szeretem ezt az adventi időszakot. :-))
    Kívánok Neked is ilyen pozitív gondolatokat! Ha már a miénket ebbe az irányba tudod terelni! :-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tessék engem megérteni, nem Csengét!:-)))))
      Mindig ezek az egybeesések???;-))

      Törlés
  4. Csenge Legkisebb és nem bírja a "más" legkisebbeket, legalább is nálunk Flóra kifejezetten féltékeny, ha nála kisebb emberkét szeretgetünk otthon ( vendég gyerek ). Érdekes, mert a nagyok mindig imádtak minden kisgyereket, de ő nem. És ő is üvöltött volna valószínűleg a kocsiban, mint ahogy azt sem bírja, ha használják pl. az etetőszékét- pedig Ő már 3 éves.
    Müller Pétert nagyon szeretem, köszönöm a gondolatot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet igazad van!:-) Mostanában különben, idegenekkel nagyon visszahúzódó. Még anyósomat sem csípi, pedig őt naponta látja, két percre! Mondjuk, anyósom sem nagyon közeledik hozzá. (ez más tészta...)
      Hát, ha ő ilyen lesz, ilyen! Így szeretjük. Hozzám bújik, ez a lényeg!;-)))

      Törlés