2014. február 6., csütörtök

Farsangra készülünk.:-)

Aki legalább egy éve olvas, tudja, hogy szoktunk Farsangolni. Nem tudom, de szerintem a tavalyit nem tudjuk felül überelni.:-)))
Idén, most szombaton tartjuk. Normalizálódott itthon a helyzet kamaszügyileg, így kedvvel vág neki a család.;-) Jó, hát akinek van kamaszgyereke, az tudja, milyen kedvvel..:-))))))
Titkosak a jelmezek, egyedül Csengét nem tudom a királylányos jelmezről lebeszélni..Hiába vetek be mindent, hiszen minden nap királylánynak van öltözve.:-)
Kicsit későn dobtam a labdát, hogy mindenkinek fel kell ajánlani egy tombolát, nem muszáj tárgynak lennie. Jó, én könnyített pályán vagyok, csinálom a tortát. Meg lesz szalagos fánk, idén újítok, csokimázas is lesz. Biztos lesz fánkevő verseny...meg még alakul, zene adott lesz, megkegyelmezünk talán a gyerekeknek, és nem a 90'évek slágerei mennek majd, csak szolidan, na...:-)
Tehát járnak a fogaskerek, ki mi akar lenni, énnekem is naponta változik a jelmez, ja és csak itthoni alapanyagokból lehet kitalálni.:-) Nagyon kíváncsi leszek.:-)))))(kép: internet)

12 megjegyzés:

  1. Családi farsang?Tök jó:) Domi is ilyet akar, hogy ne kelljen oviba menni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vagyunk egy páran hozzá..:-)))))
      Idén még kimaradunk az ovisfarsangból, majd jövőre...

      Törlés
  2. Hiába aki királylány,az farsangkor is királylány.

    Ebből következően nekünk fakanálnak kellene öltöznünk:)))

    Az enyémnek is megtaláltuk az ovis farsangra a legmegfelelőbb figurát:boszorkány lesz.Már ha sikerül elkészítenünk a jelmezét a hétvégén.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem mosogatórongynak, annyit mosogatok egy nap!:-))))
      De jó a boszorka jelmez..:-)))

      Törlés
  3. Klassz ötlet, ez a családi farsangolás. :) Bááár, én már alig vártam, hogy elmúljon az ovi, és az alsó tagozat, így már nem kell jelmezt barkácsolni. :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csilla, hirtelen meg sem ismertelek..:-) Jó lett a profilkép!
      Nálunk újra jön a korszak..:-)

      Törlés
  4. :-) Kíváncsian várjuk a képeket!
    Bori rózsaszín balerina lesz, itt pihen mellettem több méternyi rózsaszín tüll, szatén, hogy holnap megvarrjuk a ruhát...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem lesz kép. Elképzelem Borit, milyen csinos lesz, majd Te is küldj fotót!

      Törlés
  5. Válaszok
    1. :-D Remlélem, bár Zsoltinak nagy fejfájása van, bízom benne, délutánig kiheveri...

      Törlés
  6. No erről is várom a beszámolót nagyon! :-)) Nekem jövő szombatra egy gengszter/ rabló jelmezt kellene kiötlenem, de fogalmam sincs még hogyan. Merthogy én sem veszem, hanem magunk készítjük el mindig a jelmezt. :-))

    VálaszTörlés
  7. Kíváncsian várom a képeket Anikó! :-) Biztos jól sikerült a buli.

    VálaszTörlés