2014. május 13., kedd

Nem itt fogom!

Lényeg a lényeg, igaz, hogy nem itt kellene leírnom a problémánkat!
Nem is fogom, ez egy nyílt blog, általában azok írnak, olvasnak, akik szeretnek, kedvelnek engem.
De olvashatnak olyanok is, akik félreértelmeznek valamit.

Bár vallom, nem csak 0-6 éves korig gyerek a gyerek! Amíg azon mosolygunk XY, hogy szoktatja le a cumiról a gyermekét, vagy, hogy lesz szobatiszta,  mit eszik, mi van a pelusban, és aggódunk, mikor adjunk neki először gyümölcsöt, és ha fáj a hasa, mit csináljunk, ugyanolyan nehéz dilemma előtt vagyunk, mikor nagyobbacska gyerekünkkel probléma van.

Én sokszor dilemma előtt vagyok, ez a blogban valamennyire lejön, bár szerintem semmi sértőt nem írtam Mesire, de befejezem, itt nem írok többet róla. A nehézségeinkről.
Persze jó lenne, őszinte hasonló sorsban lévőket olvasni, vagy gondolom aki olvasott, kicsit magára ismert, néha jó volt azt gondolni, na itt is hasonló probléma van, az enyém semmi ehhez képest...

De igaz ami igaz, nekem sem esne jól Mesi blogjában írna rólam, úgyhogy én sem teszem ezt többet!

De azért van még mit írnom, hiszen, ez a 1102. bejegyzésem!:-))))

És köszönöm az elmúlt időszakban az emaileket! Mind nagyon építő volt számomra!

6 megjegyzés:

  1. Igen, ő már elég nagy ahhoz, hogy ilyet kérjen, tiszteletben kell tartani. Mégha neked továbbra is gyerek.

    VálaszTörlés
  2. Ajánlom figyelmetekbe - a lányoddal együtt - nézzétek a
    Ma /szerda/ 19,50-kor lesz
    Holnap /csütörtök/ 12,40-kor és 19,50-kor lesz

    Talán segítségetekre lesz, nagyon szurkolok nektek, hogy rendbe jöjjenek a dolgaitok!

    "Dr Tanya Byron és Dr Stephen Briers már bizonyították szakértelmüket kisgyerekek nevelési problémáival kapcsolatban, most minden élőlény közül a legnehezebbel kerülnek szembe: a hormonoktól duzzadó, szemtelen és identitászavaros emberi lényekkel, a tinédzserekkel. A gyakorlott pszichológusok a gondterhelt szülőknek és dacos tiniknek igyekeznek segíteni, hogy objektív, építő jellegű észrevételeikkel segítsék a családon belül jelentkező problémás helyzetek megoldását. A kihívás lényege annak kiderítése, hogy a profiktól kapott tanácsokkal vajon sikerül-e elsimítani, kikerülni egyes robbanásközeli helyzeteket az otthonokban."

    VálaszTörlés
  3. "Pokoli kamaszok" a címe, csak lemaradt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem szoktam nézni, de ma véletlenül odakapcsoltunk. Pont olyan lány volt benne mint Mesi..vagy majdnem. Lényeg, megnéztük apjával, hát ott sem volt megoldás..csak látszat. :-(
      Köszönöm, hogy megírtad nekem!!!!

      Törlés
  4. Tanya Byron tényleg nagyon jó!

    VálaszTörlés