2018. március 20., kedd

nem tűntem el...

Nem tűntem el, bárcsak...

De olyan semmilyenek a napok, apró-cseprő megoldandó feladatokkal. Mint például aksi a kocsiba, állandó rettegés vajon elindul e? :-( Csenge fáradt, én is..de agyilag. Kiborultam egyik nap, de utána rendbe lett minden. Zsoltival is, persze minden rendben, két napnál hosszabb ideig nem vesztünk még össze soha, most sem. És persze, igaza van neki is, nekem is..megoldás nem sok van. Túl kell élni, a kamaszkort, és a telet is.
Munka helyen minden oké...probléma megoldó képességemet kifejlesztettem ennyi év alatt. Itt használnom is kell, jócskán. :-)

Csenge olyan aranyos, nekem olyan kis tökéletes, és persze azért látom a nagy igyekezetben sokszor vét, mint a suliban a tanulásban, mint például az úszáson. Miért nem magukhoz képest osztályoznak, mérnek fel....bruhaha...utálom az iskola rendszert nagyon. És még csak az elején vagyunk újból. :-( Most kapnak ki írás felmérőt, kíváncsi vagyok hogy sikerült, olyan pici múlik mindig a jó jegy. Tegnap már mondta Csenge olyan rossz, hogy őt nem dicsérte meg a tanító néni, mert biztos nem ötös. Mit számít, gondolom én....de az ő kis lelke, ugye...tök igaza van! Ez engem nagyon zavar, nagyon, nagyon...és amúgy olyan kis okos. Duli fuli tanulás előtt, de csinálja , ha kell...röhej mi, várom a nyári szünetet..
Annyira, hogy kéne nyaralást szerveznem, ésésésésés...semmi, ötlet talán lenne, Balcsi. Még az időpont is, megfelelő lenne, július közepe, tuti. De hova? Hányan? Mert már tavaly is nehéz volt összehozni, mindenkinek jó legyen.

Na mindegy, majd alakul ez is, mint mindig.
Hiányzik a sütés is, de olyan vacak a sütőm...:-(
De azért nem panaszkodom. Alapvetően minden rendben, ma két embernek is fontos voltam, gondoltak rám...én ezért olyan hálás vagyok! KÖSZÖNÖM!

5 megjegyzés:

  1. Csenge rendben van az iskola nincs rendben, de ezt tudjuk. Az biztos, hogy neked duplám nehéz megélni, hogy a magától is tökéletes kislányod a sulinak van amiből " nem elég jó", miközben olyan gyerekekkel dolgozol, akik nem olyan szerecsések mit Csenge mert az életük nem indult tökéletesen.
    A nyár majd csak eljön, mi is nagyon várjuk, én is rühellem a sulit...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazad van, ezért nem is mérgelődök annyit, talán :)

      Törlés
  2. A sulival kapcsolatban, szerintem tudod mi a véleményem :( Minden ez csak nem oktatás, én is nagyon nagyon várom a nyári szünetet, de főleg, hogy jöjjön végre el a ballagás és legyen végre vége ennek a nyolcadik osztálynak, aztán majd kezdődjön egy újabb iskolás négy év, amitől most nagyon sokat remélek. :) Hiányzik már a jó idő, biztos hogy ti is azt érzitek. Ölellek Anikó!

    VálaszTörlés
  3. Remélem a következő négy év oyan lesz amilyet nagyon szeretnétek Tami! :) en is ölellek!

    VálaszTörlés
  4. Nyaralás? Évek óta nem is remélem, nem is hiányzik.
    Ki kellene kapni Csengét az oktatási rendszerből, ha nem megy: mindenben cinkos légy! Belátással, igazolással az ártó dolgok ellen.

    VálaszTörlés