2018. december 12., szerda

Lesz... 🌲😍🙄

Fejben én mennyi bejegyzést írtam már, aztán ideérek és látom milyen régen írtam... És megint nincs időm .. Persze mindenkinek arra van ideje amit nagyon akar.
Mennek a napok már szerda van. Félek, hogy majd a szabi is így el fog szaladni.
Nem kéne nagytakaritani, ha amúgy rend és tisztaság lenne, de nincs. Tiszta por minden, a konyhában ráadásul ragacsos por. Szombaton viszont nem dolgozom, Csenge se megy, így szerintem nekiesek akkor, mert utána Zsolti itthon lesz már, én még szerdáig dolgozom, de ha itthon vannak soha nem megy úgy a munka .
Fejben a karácsony is megvan. Fejben ... Ezen már nem parázok, jó lesz a végén minden  :)
Lesz süti, finom étel, lesz rendetlenség, hangzavar, lesz móka és kacagás, csend és morgás. Mint mindig  :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése