2019. január 17., csütörtök

Hétköznapok

Úgy sajnálom a kicsi Csengét a suli miatt. :( Szorgalmas, ügyes, okos kislány, keveset kell nogatni a tanulás miatt, van,hogy szombaton megcsinálja a házit és gyakorol is,magától. Verset is könnyen tanul  olvasni imád. A matek! Persze mi sem vagyunk matek zsenik, csak azért sajnálom Csengét, mert olyan ügyes másban. Itt megakad, pedig a szorzó tábla nagyon megy neki, én ettől féltem, hogy majd ez nem fog menni. Nagydolgozatott írtak tegnap. Sok szöveges feladat volt, meg egyéb. Nem értette .. :( szeretem a tanító nénit nagyon de rendszeres az utóbbi időben, hogy az utolsó pillanatban szól. Most konkrétan vasárnap este írt emailt, amit hétfő reggel olvastam, persze legalább szólt, hogy doga lesz. De így, hogy gyakoroljuk rá ? Este hét előtt nem tudok vele foglalkozni, meg baromi fáradt már, én is. Ha esetleg pénteken szólna még ..  Finoman jeleztem neki. De már nem az első alkalom sajnos.:(
Ettől még az én okos kislányom marad 😊, csak bosszantó. Következő félévtől jegyeket kapnak már.

Amúgy meg, utálom, hogy ennyire látszik rajtam a fáradság. Már aggódnak körülöttem.🤔 És fáradt vagyok, pedig megfelelő mennyiségű órát alszom, és igazából olyan nagy probléma nincs, (bár sokkal jobban érezném magam, ha jól meg mondanám az illetékesnek aki a bögyömbe van, ami bánt, nem kíváncsi rá)
Nincs az a smink ami eltűnteti a karikákat a szemem alól.
Na ezek vannak, Csenge ma nem megy suliba, mert nem lesz áram  csak úszás lenne, aztán haza kellene hozni 10 órakor. Még kétszer lesz így januárban  értekezlet lesz 🤔 és akkor is el kellene hozni őket .. Jó mi? Mégcsak január van, kapásból 3 nap szabi lenne....
De megoldjuk valahogy, mint mindent  😊



Nagyobb baj nincsen, ez a lényeg, finom a kávé meg a pirítós és rohanni sem kell, most ennek örülök.😍😊



2 megjegyzés:

  1. A szöveges feladatok Leilának sem mentek nagy szerencse, hogy nem csak abból áll a matek. Anno nagyon ráhasaltam a szövegértésre emiatt és az szerintem sokat segített. Sok szövegértési feladatlapot nyomtattam ki, neki, amik egyébként meglepően bonyolultak voltak már másodikba is. Szerintem a heti 2-3 szövegértéssel ( rövid kis olvasmányok) sokat segítettünk a matek szövegeseken is. Utána a feladatoknál nagy hangsúlyt fektettünk mindig rá, hogy az adatokat húzza alá és valahogy egyszer csak leesett neki:)

    VálaszTörlés
  2. Majd alakul az, mi is gyakorolunk külön szövegértést, bár Zalánnál máshol van az eb elhantolva...
    Én azt sajnálom, hogy már év végén jegyek lesznek...Kibírtam volna még egy kis sima értékelést. MOndjuk, így is mindig kapnak százalékot, tudom, hogy mi micsoda...
    Popianyu

    VálaszTörlés