2019. április 2., kedd

Fránya óra (van mire fogni) 🤭

Szóval, múlt héten elkezdtem reggel tornázni, csak olyan kényelmesen, mégis jólesően. Gondoltam, mielőtt elkezdenék futni és közben meghalni 😉, erősítem magam. Erre jött ez az óra átállítás és én nem tudok reggel felelni.  Én, aki korán kelő vagyok...
Meg 5 perc, még 5 perc .. Mire a legutolsó pillanatban felkelek,olyan álmos vagyok , hogy semmi kedvem tornázni .. 😔 Pedig már olyan jó volt..újra erőt kell vennem magamon.  Nincs kitartásom. 😔

Meg főztem, na nem nagy dolgot, tök főzeléket, sült virslivel. :)

Vissznéztem régi blogbejegyzést  8 évest .. De jó volt 😍😀😊

1 megjegyzés:

  1. Úgy tornázz, hogy felkelsz, készülődsz és legalább 20-30 perc után tornázol már ha van időd. Én azt vettem észre, hogy ha vagyok olyan szerencsés, hogy délelőtt van rá időm szabin vagy hétvégén akkor sokkal könnyebb és élvezetesebb mint ha este hét után. Jó lesz az hajrá! Szoktasd rá magad!!!!

    VálaszTörlés