2021. november 5., péntek

Ma csupa jó ❤️

 Ne csak a rosszat írjam...😊

Ma 4-kor végeztem, kocsinál várták Bencéék, hazavittem őket, ittam náluk egy jó kávét, beszélgettünk, majd hazajöttem át öltöztemi,bekapcsoltam egy jó zenét hangosan, majd elkezdtem takarítani...csillog villog a ház...és jól is esett.

Tegnap amúgy relaxáltam este, ma meg úgy gondolom jó napom volt.

Az is nagyon jólesik, hogy a munkahelyen tanítok be valakit, és nagyon sokan félve kérdezték anyukák, ugye nem megyek el? ❤️

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szívmelengető érzés egy ilyen visszajelzés a munkádról! Meg is érdemled, hiszen ahogyan csak írsz róla, abból is látszik, mindent beleadsz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szeretek itt dolgozni, nagyon sok pozitív visszajelzést kapok, pl pénteken egy kislány jött hozzánk ellátásra, régóta járnak hozzánk, egyszer csak úgy mondja..."én téged szeretlek" ❤️Hős szülők jarnak hozzánk, én vagyok a legboldogabb , ha tudunk segíteni, én munkám ezért is nagyon jó én csinálom azt, hogy bekisetem őket hozzánk, fizikálisan és virtuálisan is...☺️

      Törlés
  2. Szívből örülök az ilyen bejegyzésednek !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért írtam, mert van ilyen is..❤️ ölellek ☺️

      Törlés