2022. február 6., vasárnap

Szuper érzés 🤩

 Azért az olyan felszabadító érzés mikor rájössz,  hogy merre van a helyes út, hogy jobban érezzem magam. Sokkal jobb érzés erre gondolni, mint arra miért nem tudok megfelelni azoknak akiknek nem lehet megfelelni.


Így ez a hétvége nagyon jó volt,  pedig a hormonok változása miatt igencsak fájt a hasam.  Kicsit bizonytalan vagyok,  hogy a változó kor ami dátum szerint lehetne,  vagy az oltások miatt borult fel az én tűpontos havi ciklusom.na mindegy, rávettem magam, elmentem két hete nőgyógyászhoz, ő szerint a változó kor, hat nem tudom...mindegy is....de nem túl jó ez így.

De ez nem vette el a kedvem. Tegnap Mesiék voltak, vagyis Szofira vigyáztunk,  főztem tyúkhúslevest,  fánkot is sütöttem,  Mesiék elmentek Csengével csavarogni mi meg jól kiunokáztuk magunkat.  Imádnivaló,  huncut kismókus Szofi, puha illatos baba.🥰

Majd ma, gondoltam semmit nem csinálunk,  mikor jelentkezett Bence,  hogy nem csinálunk valamit? Meghívtak hozzájuk,  mivel kocsiba sem kell ülni, hogy elmenjünk hozzájuk,  így délután elmentünk.  Finomat, főztek, sütöttek ittunk isteni kávét,  cicáztunk majd hazasétáltunk. 

Értitek? Vendégségbe voltunk a fiúnknál?

Félelmetes,  hogy felnőttek.....de csupa jó értelemben. Megnyugtató,  hogy jól vannak.

Szóval ezekre kell koncentrálni,  meg arra micsoda jó érzés egészségesnek lenni,  sportolni és hogy körülöttünk is minden rendben van.

És minden egyéb rossz dolgot el kell űzni. 

Tervezem a nyári felújítást...lassan a nyaraláson is gondolkozunk majd.....

Szóval azzal foglalkozunk ami előre visz,mert ha minden erőfeszítés ellenére kevesek vagyunk el kell engedni. Mindenkinek nem lehetünk jók. ☺

2 megjegyzés:

  1. Drága Anikó! Szuper jó kis bejegyzés volt, köszönöm. Jó kedvem lesz attól, milyen szeretettel írsz a családodról.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Marcsi! Köszönöm szépen, szeretem is őket nagyon.♥️

      Törlés