2012. április 7., szombat

Boldog Húsvétot!:-)

Ma megcsináltam, a cipóban sült sonkát, olyan jól néz ki! Remélem finom is. A kenyértésztába tettem oregánót, aszalt paradicsomot. A tészta mikor megkelt, rátettem a főtt sonkát, majd köré raktam friss fűszereket. Még nem vágtuk fel, majd úgy is lefényképezem, és megmutatom. Csináltam még kalácsot a sonka és a csülök mellé. Mesi meg a sport szeletet csinálta meg.
Hideg van ma is, de nem baj, most egy jó film van a Duna tévén, én meg lefekszem a kanapéra a többiekkel.:-)

Mindenkinek Áldott, vidám, boldog Húsvéti ünnepeket!:-)

Gyerekek már várják a nyuszit nagyon!;-))))

10 megjegyzés:

  1. Anikó, Nektek is nagyon szép ünnepeket kívánok!

    VálaszTörlés
  2. Kellemes húsvéti ünnepeket Nektek is Anikó!:-)

    VálaszTörlés
  3. Nektek is viszont kellemes húsvéti ünnepeket kívánunk ! Puszi az egész családnak !
    ( mindennek nagyon örülök amit adtál nekem :) )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, viszont! Örülök, hogy tetszenek a dolgok, majd beszélünk!:-)

      Törlés
  4. Kellemes Ünnepeket, érezzétek jól együtt magatokat, ahogy szoktátok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük Hugi!:-) Neked holnapra jó vendégvárást!

      Törlés