2012. november 12., hétfő

Meg...

...azon is gondolkoztam, mikor vásárolni mentünk, és megláttam azt a jó sok műanyag giccset a polcokon, milyen nyugodt is volt a bevásárlás is pár évig, míg elkerültem a Barbikat, csak azokat a legókat nem sikerült, most is első kérés az volt a fiúktól, hagy nézzünk meg a legókat? De nem kegyelmeztem, ebbe a házba több új legó, nem jön. A régikből is remekül lehetne egy nagyvárosnyi házat, autóstól, űrhajóstól megépíteni.:-)
Erre Mesi bevezette Csengét a rózsaszín kavalkádba, és az én két szem lányom már el volt varázsolva. No megint mehetek arra a részlegre nézelődni:-))))
Ez olyan erővel tört rám, mint a pelenka. Ugye a nagyobbacska gyerekek már egy ideje szobatiszták voltak, mikor közén röppent Csenge baba. Így emlékszem, izgatottan vettem az első pelust újra. És elaléltam a mérettől. Mostanában meg az áraktól. 18 ft-ért is vettem a fiúknak pelust, most a számomra megfelelő, kis is írom Lidlben kapható, pelus is 47ft felett van...:-) Na de ha minden jól megy, ez is megoldódik jövőre, és azt a sort is elkerülhetem, végleg!:-(  Így változik az ember élete.
Úgy szeretem ezt a majdnem kétéves korszakot. Mindent megért, mindent elmutogat, mond. Önfeledten nevet, huncutan kacag, hurkás, még puha talpú, illatos, és gyúrni való, amit élvez is. Pillanatnak él, ha éppen almát eszik annak, úgy rágja, mintha nem evett volna még, és többet nem ehetne. Odabújik belefeledkezik az ölelésbe, nézi a mimikám, ha mosolygok ő is teszi, ha grimaszolok utánozza. Minden ember mellé kellene ilyen szeretet gombóc, aki rádöbbenti, minden apróságnak lehet örülni, lehet mosolyogni, ölelni, puszilni...a nagyokat is, nekik is szükség van erre a testi közelségre. Bár őket már nem fogom fürdés előtt kergetni, majd elkapni, és jól megrágni!:-DD

6 megjegyzés:

  1. Jaj ne is mond,mi sem tudjuk elkerülni ezeket a sorokat.Főleg,hogy a nagyobb bevásárló központok meg egyenesen a bejárathoz rakják. Én is imádom ezt a kétéves korszakot a kis szeretetgombócunkkal. Olvastam a soraidat,és magam előtt láttam ezeket a pillanatokat Annával. Ő is épp olyan kis bújós,és huncut mint Csenge. :) Szép napot nektek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Hajni!:-)
      Igen, olyan aranyosak ezek a szeretetgombócok!:-))))

      Törlés
  2. Hát igen, nem lehet elkerülni a boltok kínálatát. Még szerencse, hogy csak nézegeti. Ma bevásároltam fonalból, készülnek az ajándék mamuszok a gyerekeknek karácsonyra. Nagyfiúnak is vettem 2 DVD-t Mikulásra, karácsonyra, kap még valami encsembencsemet. Nem kerítünk nagy feneket a dolognak, a,lényeg úgyis az hazautazáson van nálunk. Az a karácsony fénypontja, meg az együttlét a sok rokonnal. Jaj, de várom már! De barkácsolni is nekiláttam, újra olyan jól esik a kézimunkázás, lehet a selymeimet is előveszem ismét 7 év után. ;-)
    Este mi már nem kergetünk, de még kettesben bújunk, csak más meg ne lássa, vigyázni kell az imidzsre! ;-DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hazajöttök? Nem jártok Szentendre felé????????

      Törlés
  3. Ismerem ezt az érzést :) Feledteti búdat bánatodat ez az esti fürdetés és együtt kacagás fürdés után mikor gyömöszölöm :) Kár hogy ez csak ilyen kevés ideig tart és nem lehet itt megállítani az időt !!! Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos nem lehet megállítani az időt, de majd mindig meg kell találni a jót!:-))))

      Törlés