2013. február 26., kedd

Tegnap este...

....végig izgultam a 100 000. letöltést!:-)))
És azon filóztam, már mennyi mindent írtam, történt velem, velünk három év alatt!
Sok kedves blog társamat megismertem, írhatom azt is, napi szinten váltunk pár mondatot!
Sose felejtem el, mikor egyszer írtam egy kicsit szomorú bejegyzést, és annyi hozzászólás jött, hogy miközben olvastam, potyogtak a könnyeim annyira jólesett. Abból merítek erő ma is!

Már múltkor Dominikánál olvastam, meg talán régebben Diusnál, nagyon megtetszett, hogy ha valaki szeretne feltenni neki egy kérdést, megteheti.

Így, veszem a bátorságot és ha van valamilyen kérdésetek hozzám, akkor azt nagy örömmel veszem.:-)
Ha lesz annyi kérdés, lesz külön bejegyzés róla, ha nem, akkor itt válaszolok rá.
Tehát senki ne fogja magát vissza, talán most kicsit azokat is megmozgatom, aki olvas, de nem írt nekem soha.:-))) Nagyon várom!
 

11 megjegyzés:

  1. Gratulálok, néhány blogbejegyzés, több válasz, s máris kinyílik a világ. Így folytasd tovább!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Te is Anikó vagy ugye, vagy rosszul tudom??:-)))

      Törlés
  2. Gratulálok! Amikor megismertelek, alig volt pár olvasód, pedig már írtad a blogot több éve. Azóta ez a szám megduplázódott, és a blog egy teljesen életszagú otthonotokba betekintő vallomás lett. Hogy én hogy szeretek Hozzád jönni! :-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudod Györgyi, hogy a szívem csücskében vagy!!! Várom a személyes talákozót is!:-)))) Majd írok!

      Törlés
  3. Én is gratulálok! Írj tovább! :-)

    VálaszTörlés
  4. Pont a múlthéten lapztam fel néhány régebbi (kezdeti) bejegyzésedet. De azt kell mondanom, nem változtál semmit! :D
    Gratula a nagy számokhoz! :D:D:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg nem???? Hát most annyira jó, hogy ezt írod, pont ezen gondolkodtam...Köszi, köszi...:-))))

      Törlés
  5. Én is örülök,hogy ennyit írsz és szeretek ide járni.:)
    Kérdésem:Neked Mi a legnehezebb az anyaságban???

    VálaszTörlés
  6. Szia Anikó!

    Kata megelőzött.Én is ezt szerettem volna kérdezni és még arra is kíváncsi vagyok,hogy honnan veszed ezt a rengeteg energiát? :))Néha egy gyerkőc mellett is hulla vagyok... :))
    És nagyon irigyellek a tavaszérzetért és a virágokért!
    Itt most még viszonylag jó idő van-25-30 fok,de lassan jön a 40!

    Szép délutánt Nektek!

    Erika Qatarból

    VálaszTörlés
  7. Csak hadd menjen az a számláló! :))

    VálaszTörlés