2018. április 13., péntek

Kombinációk nagycsaládra...🐲😊

Zűrös éjszaka, de már az este is, amin túl vagyok. Kiborít havonta a nőiességem ezen része, és nem egyedül jött, jött vele a párja, a migrén. Egész éjjel pakolgattam a fejem ide, oda, hogy kevésbé fájjon. Jó móka volt. :( ennek előzményekén kiborultam családomtól is. Egyik fáradt rosszkedvű, mindenen a vállát húzza, másik sziveséget tesz nekem mert hoz a boltból ennivalót amit megesznek, van aki sóhajtozik mert megkérem vigye ki a szemetet (hűha), van aki sötétedésig el van, szokásosan fáradtan jön haza és várom mikor lesz rosszul, van közben aki mindent kommentál és vagyok én a migrénes, havi hisztimmel. Jó kis kombináció nagycsaládra.
Mindegy, ez a múlt... Fejem még fáj, ma 10-re megyek dolgozni, lesz hét óra mire hazaérek, addig megint lesz valami új dolog... :) 

9 megjegyzés:

  1. Lehet, hogy nemsokára még ezt is viszasírjuk olyan gyorsan megöregszünk ( én már most 100 évesnek érzem magam minimum ) , mondjuk a migrén azt tutira nem hiányozna nekem sem soha:))

    VálaszTörlés
  2. Kedves Anikó! Soha nem írtam eddig, de minden nap belesek Hozzád, szeretem a blogodat. Nagyon gyakran írod a migrént. Jó néhányan hívják a fejfájásukat migrénnek, de a migrénes állapotnál képtelenség ,még megmozdulni, gondolkodni is, olyan őrületes fájdalom, hogy az ember folyamatosan hány, végül mást nem csak epét. Hányás nélküli fejfájás nem migrén. Érdemes lenne, -ezt már javasolták mások is itt Neked - egy kivizsgálásra elmenned. Van olyan, hogy fejfájás ambulancia, ott kivizsgálják a gyakori fejfájás okát. Félre értés elkerülése miatt ne gondold, hogy Kisebbíteni akarom a problémádat, pont ellenkezőleg, de tényleg utána kéne járni ennek a gyakori fejfájásnak, nagyon kellemetlen lehet így teljesítened minden téren. Háziorvos ír neked beutalót az ambulanciára. /nekem az életben négyszer volt migrénes rohamon, inkább gyerekszülés, mint az, kettőt én is szültem./ A gyakori fejfájás is kellemetlen, viszont a migrén jelezheti az agyi infarktus közeledtét, kétszer volt ez a következménye az én esetemben. Kívánok erős akaratot, hogy utána járj a gyakori fejfájásodnak, jobbulást kívánok szeretettel! Van olyan, hogy a Te problémádat elé kell helyezni minden megoldandónak, ez a családodnak is kell, hogy érdeke legyen... Még annyit, fejfájást okozhat vérnyomás ingadozás, frontok, azok a bizonyos napok, rengeteg minden. ezért kell a kivizsgálás. Ügyes légy, járj utána. Éva

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Èn jártam már fejfájás rendelèsen, ès javasoltam már Anikónak is. A migrènes fejfájást nem feltètlenül kísèri hányás, nekem a neurológus is azt mondta, a migrènnek kismillió fajtája van, az már a nagyon súlyos verzió, amit Te is említesz.

      Törlés
    2. Igen, szerintem is a migrénnek az a fajtája amit írsz Éva, a durva változata. Nekem hidd el, iszonyú amikor van, csak nem hagyom el magam, pedig ilyenkor nagyon azt tudnám, de soha nem teszem. Fázok, szomjas vagyok nagyon, sokat iszok, sokat járok wc-re ettől, gyomrom liftezik, érzem az eret ami begörcsől végig, szinte bénult állapotban van a fél arcom, nem mindig egy helyen van, szédülök, forog a föld velem, iszonyú sötét gondolataim vannak ilyenkor. Több okot tudok amiért lehet nálam, hormonok, front, nyaki csigolyák meszesedése.
      Oké, elmegyek ambulanciára, de a gyógyszert amit írnának fel, tuti nem szedném be.

      Törlés
  3. Kedves Dius és Anikó! Köszi, hogy elmondtátok, nekem az EMR vizsgálat után mondták a migrénes rohamok következményei az agyi infarktusok, amiket kaptam. Adja ég, hogy ne legyen ilyen senkinek, azt pedig teljességgel elhiszem, hogy embertelenül kikészíti az embert a nem migrénes roham is. Akkor te voltál, Dius, aki írtad Anikónak a fejfájás ambulanciát. Igen, néznek nyaki ér UH-t is. A lényeg, Anikó tényleg utána kéne járnod, a szédülés, zsibbadás, hányinger a roham előtt nekem is volt. Utána jött a hányás, mozgásképtelenség, féloldali bénulás. Nem ijesztgetni akarlak Anikó, csak ecsetelni akartam, hova fajulhat a dolog. Nagyon szép napokat, jó egészséget mindkettőtöknek teljes szívből kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Éva, én is viszont kívánom neked!
      Nekem ezek a fejfájások 30 éve vannak, sajnos. :-(

      Törlés
  4. Még annyit Anikó, szerintem, ha meg tudják állapítani, mitől a gyakori irdatlan fejfájásod, nem hiszem, hogy állandó gyógyszer szedésre itélnének, esetleg olyan gyógyszert kapsz, ha érzed, kezdődik akkor kell bevenni minden egyéb helyett amivel próbálkozni szoktak, talán Te is. Nem akarok ám tudálékosnak, meg vészmadárnak tűnni, csak szeretném, ha megszabadulhatnál a kínzó fejfájásoktól. Virtuáis öleléssel: Éva

    VálaszTörlés
  5. Esetleg valami étel intolerancia nem lehet pl glutén vagy laktóz? Illetve ki lehetne próbálni a növényi étrendet is

    VálaszTörlés