2018. április 26., csütörtök

Ma már...

Ma már csütörtök van, éljen, csak úgy repül az idő. Mondjuk biztos azért, mert jó amit csinálok. Tegnap a munkában is leadtam amit nagyon szerettem volna a héten, sok volt most. És akkor ennek örömére, drága főnököm újabb feladatot adott. :) Ez most olyan, hogy meg kell tanulnom, ne csak egyedül tudja a kolléganőm ezt a feladatot, hanem én is, ha szükséges. Egyik szemem sír, a másik nevet, mert jó, hogy képesnek tartanak erre a feladatra is, de azért érzem néha sok. Ügy döntöttem, hogy még ezt bevállalom, de utána most nem fogok mást. Épp elég egy rendelés alatt, miközben úszás és terápia van, recepciózni, amit nagyon élvezek. :)
Itthon is vissza állt a főzős rend, isteni gulyás levest főzött Dávid, Mesivel tegnap krumplis tésztát főztünk, ma Bence tejfölös kukoricás csirkemellet csinál. Szuper ügyesek, még ha, morognak is néha. :)
Legyen szép napotok! 🌷😍

2 megjegyzés:

  1. Nahát, akkor megéri megnöveszteni őket!!! :) Érdekes módon nekem is mostanában Márkó segít a legtöbbet a konyhában mindenfélét meg akar tanulni, hogy majd jövőre ha már koleszos lesz sikerüljön neki is főzni:))

    VálaszTörlés
  2. Nahát, ez szuper,hogy mindenki kiveszi a részét az otthoni ellátásból! A mesélő bejegyzésén jót mosolyogtam: akkor megéri megnöveszteni őket!!! :)
    Megéri.:)

    VálaszTörlés