2019. március 19., kedd

De jó kis hétvége volt.. ☀️

Ó, nagyon jó kis hétvége volt. Már olyan régen volt ilyen. Ez a plusz egy nap annyit dobott rajta  Mindenre jutott idő. Kirándulni  főzni, sütni .. Kertészkedni, takarítani, városba lángosozni., Mesiéknél is voltunk és pihentem is. 😊
Na mondjuk bele sem gondolok a héten mi lesz. Egyik kolléganőm beteg, így át kell szervezni a hetet.. Péntek lesz a húzós reggel nyolctól este fél hétig.
De majd jövőhéten, el intéztem tegnap az utolsó mozdulatot a kocsihoz. Jövőhéten hétfőn, vagy kedden vesszük át. Kiveszünk egy nap szabit és örömködünk majd. Tegnap mikor ott voltam a szalonban már másodszor hallottam  hogy a vitarára mennyit kell várni.... És nem győzi hangsúlyozni a mi értékesítőnk, hogy milyen szerencsénk van nekünk, hogy ilyen hamar lett kocsink  🤭 Ez így van ..

  • Nem ám úgy van, hogy bemész a márka kereskedőhöz, aztán veszel egy autót,minimum 3 hónap.



Jaj és ez a hülye migrén éjszaka hozzám költözött ... De pszt  nem nyafogok! 🤐

2 megjegyzés:

  1. Imádtam a hétvégét, de fél vasárnap kóvályogtama migréntől és tegnap megint. Az eddig tutinak hitt spedifen 600+ nospa kevés volt hozzá, így marad a flector. Az idő pedig hideg és esős lett, szóval nem véletlenül alakul ez így, keresnem kell valami megelőző cuccot... Örülök a szépséges kiskocsinak!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Ha megelőző cuccot találsz írd meg, jó ?? :) :) :)
    800 brufen reggeli után két saridonttal tudok létezni

    VálaszTörlés