2019. szeptember 14., szombat

Ezek voltak...

Szóval nem lettek piszkozatok, csak nem írtam egyszerűen. Bevallom, nem hiányzott. Volt, hogy hetekig nem is néztem erre...
Dúlt bennem minden, biztos életközépi válság amiben voltam. 😃
Aztán tegnap délután gondoltam egyett, hogy megnyitom újra a blogot.
Rendben vagyok, így rendben van mellettem minden, mindenki is. 😊
Nagyon jólesett, hogy sokan keresetek, gondoltatok rám.

Sok minden történt azóta. Mesi munkahelyet váltott, nem jobb, de van. Közben csinálják a házukat, tetőt csinálták most meg, ez legalább látványos és brutál drága volt. Esküvőt tervezgetik, jövő június 20. lesz a nagy nap, mikortól hivatalosan is ANYÓS leszek. 😁
Közben Dávid leérettségizett, büszke is volt magára, mi is rá, ráépülő képzésen maradt még egy évet a suliba. Egész nyáron dolgozott majd pikkpakk elköltötte. 😃
Bence nagyon kamasz (volt) évvégére úgy gondolta, majd kidumálja magát kettesre a tanárnak. Nem sikerült. Én azt hittem agyoncsapom. 😣 Majd persze átment augusztusban a pót vizsgán, de akkor is. Nyáron kicsit elszaladt vele a ló... Buli, csavargás, hány álmatlan éjszaka. Végső elkeseredésembe írtam egy házirendet és bejött, én nem tudom meddig lesz ilyen varázslatos és idilli... De nagyon szuper! 😊
Csenge meg harmadikos lett... Lassan érettségizni fog ő is. 😉Kicsit birkózunk vele, durci murci és az igazság picit elkényeztetett. Lusta a szobáját megcsinálni és mikor kérek tőle valamit, hogy a suliba intézzen el vagy hozzon haza... Elfelejti. ☹️
Mellette cuki, muki... Illatos, bújós szeretetgombóc.

Jól eltelt a nyár, volt benne minden. Kötelező lomtalanítás ami azért nem olyan rossz és volt benne sok jó is. Voltunk sátorozni ami mindig jó, voltunk itt, ott... Legjobb dolog a terasz lett. Átfestettük fehérre, pihenő részt csináltunk benne, az is lett.

Közben elkezdtünk futni Zsoltival. Na jó, kocogni. 😊 Csináltak egy futópályát közelünkben, nagy motiváció volt. Halálos, de szuper mikor megcsináltuk. És egymást motiváljuk. "😃

Azt hiszem nagyvonalakban leírtam miként vagyunk mostanában, panaszra semmi okunk. 😊

És, ti hogy vagytok??? 😍

10 megjegyzés:

  1. Szia! Örülök, hogy újra írtál! :-) meg, hogy jól vagytok! A többit meg majd megoldjátok! Épp azon gondolkodtam, hogy rákérdeztek, mi van veletek... :-) Párácska :-)

    VálaszTörlés
  2. Zajlik az élet de ez nagy családban így szokott lenni.Mindenről írtál egy hiányzik vagy talán nem vettem észre hogy érzed magad a munkahelyeden? További kellemes kocogást kívánok nektek:) Azért kérdésedre én is válaszolok én hol így hol úgy vagyok:-))😊

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Éva! Örülök, hogy azért hol így, hol úgy vagy. 😊Írok majd a munka helyről is...

      Törlés
  3. Örülök, hogy jöttél, hogy jól vagtok és futtok is! Olyan hihetetlenül roha az idő, nemrég még azon aggódtál,hgy Mesit felveszik e a kiválasztott gimibe, most meg tessék! :)) Gyere gyakran!

    VálaszTörlés
  4. Jaj de jó hogy újra itt vagy Anikó!♥♥♥ :) Öellek!!♥ :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon örülök Neked Anikó :) ! Jó, hogy jöttél és vagy és remélem újra írsz majd rendszeresen... Látom zajlik az élet, mint mindig, az meg szuper, hogy kocogtok! Gratulálok :) !

    VálaszTörlés