2019. szeptember 27., péntek

Péntek 🧡

Idő milliomos vagyok ma reggel. Csengének nincs suli, tanárok kirándulni mennek (halkan jegyzem meg, miért nem szombaton?) Ha azt vesszük szeptemberben már negyed évi szabimat elpufogtathattam volna ezekre a napokra. :( Mamával, mondjuk legalább kicsit együtt lesznek, mert már nem nagyon jár fel Csenge sem(oka van), de nincs háború velük. Van olyan a családban aki lassan egy éve nem beszél velem, a többiekkel is csak telefonon születésnapkor. Nagyon fájt, nem értettem, most sem értem, de elfogadtam, beletörődtem. Hiszen mindenki más körülöttem nem változott, munkahelyen is kedvelnek itthon is minden oké... Tehát valószínű ott változott valami, ami miatt most én vagyok a rossz.

Témát váltok, mert ezen úgy sem tudok változtatni.

Péntek van, hogy mennek napok, ez a tele a hétvége reményével érzés. ☺️ Persze zömmel keresztbe húzza valami 😉

Annyira jó, hogy ketten futunk Zsoltival. Mikor el van fáradva és nem futna akkor én húzom, hogy menjünk futni, mikor én lógnék akkor ő noszogat. 😁 Szuper így... 

2 megjegyzés:

  1. Nálunk több naposra szoktak menni a tanárok, péntek-szombat, de mindig a tanév végén, júniusban.

    Szép hétvégét nektek, Anikó! Sütsz valami finomat? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük szépen!
      Ó, a sütés...olyan nagy szívfájdalmam a sütőm.:-( Mert gáz lett, és ebbe nem tudok sütni. minden odaég, vagy nyers.:-( Persze próbálkozok mindig.

      Törlés