2020. október 9., péntek

Egy levélke...nektek!

 Kedves Drága blogolvasóim!

Kezdhetném azzal semmi nem változott, de ez így nem igaz. Van ami jobb lett, sokkal jobb, van ami nem annyira.

Én kicsit ki vagyok merülve, torkom fáj, zsibog a minden végtagom. tegnap otthon maradtam"pihenni". Na ez abból állt, hogy az írtó kemény, írtó szar kanapé aludtam éjjel, (sürgősen néznem kell egy kanapét...van egy álom kanapém ikeás (mi más?) 200 000ft szállítással,https://www.ikea.com/hu/hu/p/holmsund-kinyithato-sarokkanape-orrsta-vilagoskek-s29228205/ na de...(azért nem adom fel, hátha olvassa a Jézuska a kívánságom hehehehe)

Szóval próbáltam a "pihenni" fél óránkánt jött az anyósom, kell valami? Főzzön? Nem akartam leterhelni, mert Ő meg folyamatosan a derekára panaszkodott, így nem kértem meg, pedig egy forró zöldséglevest ettem volna. (hozhatott volna csak úgy..)

Aztán írt a munkatársam, majd fel is hívott, majd a másik, majd írt Zsolti...majd épp lehunytam volna a szemem mikor Szofikával hívott videóban a Mesi.

Amúgy cukik, hogy mindenki érdeklődött, hogylétem felől és ez nagyon, nagyon jólesett!!!!

De aztán jobban is lettem, főztem lencsefőzeléket.

Majd este megint elhagyott az erőm.

De reggelre összekanalaztam magam, és elmentem dolgozni. Nem kis erőmbe tellett, de nem akartam a többiek miatta szívnak, pedig valaki szívna ha valamelyikünk beteg lenne, és azért bevallom, ha nem utálnák annyira orvoshoz menni, és nem lenne ilyen herce-hurca még el is mentem volna.

És hab a tortán, reggel Csenge is torokok kaparásra panaszkodott...

És jön a hétvége juhéj....

Sajnos most valószínű nem puszilgatom meg Szofit. :-(

Vigyázzatok magatokra!

Ölellek benneteket!

6 megjegyzés:

  1. Gyógyulj meg gyorsan Anikó, puszi :) !

    VálaszTörlés
  2. A kanapé szép és gyógyulj meg, bár véleményem szerint ilyen helyzetben, főleg ami most van azzal teszel a legtöbbet, ha pár napig otthon maradsz. Orvoshoz pedig én nem tudom ott hogy van, de itt ezzel amit írsz nem is lehet menni, telefonálni kell. Csak ezért írom, mert jót akarok. Remélem hamar meggyógyulsz. puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is mérlegeltem, nem folyt az orrom, nem köhögtem, nem voltam lázas és delutanra mentem dolgozni, mikor már kevés kontakt van.viszont CCsenge beteg lett, sima őszi nyavalya ...láza nincs ....

      Törlés