2018. november 22., csütörtök

Szürke!?

Igazság az, hogy pont olyan volt a nap mint az időjárás. Semmilyen.
De most ennek is örültem  napok, sőt hetek óta vihatosak a napok, itthon, melóba.is. Tegnap jó volt, tegnapelőtt rosszabb, ma semmilyen...
Fáradt vagyok, rosszul alszom. Nem értem mi a fenéért kell álmomban is vegigélnem újra a napot? Nem elég egyszer? Persze minden oké, nincs nagyobb baj.. Csak a mindennapok ...
Most is, egész lakás fokhagymás sült szagban árad,azért vettem a Sparba pulyka combot.mert hamar megvan, három órája kB sül a KUKTÁBAN... 🙄 Utalom a kajaszagot a lakásban. Meg hogy este még rohanjak vásárolni... Meg, hogy kéne gyakorolni Csengével hétköznap is matekot  de későn jövünk haza mi szülők  és hát mit csinál Csenge ?? Hát nem a gyakorlást.
Amúgy annyira sajnáltam a úszáson olyan ügyes  mégis hamar elfárad.. Gondolom az órán is így van.
Na megyek lezárom a kuktát .. 😉

1 megjegyzés:

  1. Én is utálom a kajaszagot a lakásban főleg éjszaka. Csengének nyomass valamiféle vitamint. Flóra eszik multit meg mellé magnéziumot az utóbbit a lelke miatt:) Az úszásban ő sem profi inkább kényelmes, de a lényeg, hogy már tud jól úszni, versenyeznie meg nem kell majd soha:)

    VálaszTörlés