2019. október 17., csütörtök

Napok. 🍁🍂

Van olyan mikor mindenki fáradt. Most ilyen időszak van. Én is fáradt vagyok. Nem tudom mi lenne pihentető, vagyis, tudom, ha elmennénk pár napra pihenni, az jó lenne. Most nem tehetjük meg. Pedig ránk férne. Nincs extra sok munkám, itthon is sokat segítenek és már nem aggódom, ha éppen kupi van. Hétvége hamar elszáll. De mégis. Mondjuk ma öröm volt, két nap után nem fájt a fejem. Ilyenkor olyan boldogság van, teljesen más színben látom a világot. Viszont bosszant, pedig számítottam rá, hogy sötét lesz lassan mire hazaérek, de így már futni nem igazán lehet a pályán. :( most azon gondolkozom reggel kéne menni... Nem tudom még, arany percek ezek reggel, lehet takarítani főzni is... Pl.

4 megjegyzés:

  1. A reggeli futás nekem sosem ment mert a fejem vagy egy órán át vörös utána, de ha véletlenül reggel tornázom ( csak ha szabin vagyok ) az mesés mert sokkal több az energiám és este olyan sok időm marad mást csinálni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Reggel futottam és vörös volt a fejem. 😁😁😁😁

      Törlés
  2. Fiatalok is fáradtak? Megvigasztaltál.

    VálaszTörlés