2019. október 22., kedd

Zajlik 🍁

Szóval a hétvégi ijedelem után egész mostanáig nagyon feszült voltam. Kicsit vagyok is, de uralkodok magamon.
Mesi volt ma orvosnál, reggel ketté osztódtam volna, Mesi az sztk - ba, Csenge úszott, mindkettő helyen lettem volna. Egyszer odafutottam Mesihez, majd vissza Csengéhez, majd dolgozni.
Mesivel most éppen rendben minden, vagyis Mesiékkel 😉❤️, baba épp korának megfelelő dobogott pici szíve... De mellette egy ugyanakkora hematóma van ☹️, ami nem jelent így semmi rosszat, reméljük felszívodik, ha nem lehet megint ilyen ijesztő vérzés is. Bízzunk benne a baba jól tapad...
Nagyon pozitívan állunk hozzá, itt a helye ennek a lurkónak, csak olyan tehetetlen az ember és ijesztően furcsa, hogy a gyermekeddel történik mindez. Jól csinálják nagyon, olyan aranyosak együtt Mesiék.
Közben esküvő szervezését is csinálják.
Izgalom a köbön 😁

Itthon is neki állt Zsolti a kocsi fölé féltetőt csinálni, olyan ügyes.
Én meg nem találom magam... 😔

4 megjegyzés:

  1. Szívből szorítok a Babácskáért!!!♥♥♥ Öelésem küldöm!!!♥♥♥

    VálaszTörlés
  2. Szorítok én is Mesiékért, remélem minden rendben lesz. ❤

    VálaszTörlés
  3. jó, hogy rendben van, rendben kell lennie, ez a lényeg.

    VálaszTörlés
  4. Örülök, hogy jól vannak, te is megleszel, megtalálod magad csak most egy kicsit/nagyon sokkolódtál.

    VálaszTörlés