2023. március 5., vasárnap

Futni jó...:-)

 Lassan két éve kattant be nálam a sport szeretete.

Az úgy kezdődött, hogy fogyózni kezdetem, majd ahogy mentek le rólam a kilók éreztem, hogy mozognom kell, mert akkor érzem magam jól a bőrömben.

Így először elkezdtem tornázni, majd két éve nyáron, első nap mikor szabadságra mentem, elmerészkedtem futni. Emlékszem, majd meg haltam, de azt sosem felejtem, milyen jó volt utána.

Most az van, hogy heti 3x tuti megyek futni és a cél a 4 futás, ezen a héten 5x futottam, de csak azért mert ma új cipőt kaptam, így fel kellett avatnom. :-) Sikerült! :-)

Kicsivel több mint 5km futok, tervem szerint ha itt lesz a jó idő, 1-2 km növelem majd a távot, de nem bánkódok ennyin sem, olyan 33perc alatt futom ezt le, ez olyan kényelmesen belefér a napba, munka után, hétvégén is, család mellett, közben is.

Büszke vagyok arra, hogy hatok a környezetmre is. Mesi is elkezdett futni, ha van ideje, csinálja. És nagyon örülök, hogy Zsolti is elkezdett futni. Ő még sportol mást is itthon. Mint régem Tai chi -zik , meg erősít.

Szerintem ebben a korban kell valami mozgás, mondom én, aki eddig soha nem mozogtam. Látszik is a testemen. Hiába fogytam 16kg-ot ott a nyoma a rossz tartásnak például. Oké, a 4 terhesség nyoma örökre ott marad a hasamon, de arra büszke vagyok. Viszont a gravitáció mért olyan nagy ebben a korban azt nem értem? :-)))))

Szóval bekattant a futás nálam, pedig azt hittem feladom, de most már talán azt látom, hogy nem fogom most még. Jó érzés, hogy meg tudom csinálni. ÉN AKI UTÁLTAM FUTNI!😀💜

Amúgy nehogy azt higgyétek minden futást élvezek, nem így van, a végén, hogy megcsináltam, na azt élvezem, mostmár sokszor közben is élvezem. Jó kis futózenét összeraktam magamnak, és csak én vagyok közben ezt élvezem.

Mostmár nem nyűg elindulni sem, főleg, ha együtt futunk Zsoltival, motíváljuk egymást. Egy helyen futunk egy időben, de más tempóban...ez így jó. :-)


1 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyes vagy, Anikó, csak így tovább! :) Szerintem is muszáj mozogni, én nagyon szeretek kirándulni, főleg erdőben a kutyával, gyerekekkel és imádok kerékpározni. :)

    VálaszTörlés