2013. október 16., szerda

Én, az univerzális...:-)

Ma már jó ez a nyugalom...folyik a víz a lefolyóban. Megszereltem a mosogatógépet, na jó csak oldalra kellett dönteni, és kifolyatni a vizet belőle, és már működik, nem sípol. Még jó, mert hogy nem lett volna új, az tuti! És erre is jó az internet, olvasgatva, jutottam erre, lehet, hogy ez a baj, még jó, hogy nem hívtam szerelőt, múltkor a gáz kazánt (kellő biztonsággal) porszívóztam ki.  Ja és az előbb, hajat vágtam magamnak, meg festeni is én szoktam. Milyen univerzális vagyok, meg ezt azért megtanultam otthon, gyermekkoromban, hogy kell beverni egy szöget, kicserélni az égőt, vagy a Wartburgban kicserélni a hengerfejpakolást, na utóbbinak, nem sok hasznát veszem már...:-DDDD

Hordja a leveleket  a szél, szép...és bár előtte vagyunk a hosszú télnek, kicsit töltekezek ebből...

Mai biggyesztés: sóska, főtt krumpli, tükör tojás.



 

3 megjegyzés:

  1. Hengerfejpakolás???? Azt se tudom eszik vagy isszák :) a többit nagyjából én is meg tudnám csinálni :D Bár mióta van férfi az életembe, nagyon sok pasis munkáról leszoktam :) Bezzeg előtte.... Mindenesetre ügyes vagy! Hiába nah.. mi nők azért elég univerzálisak vagyunk!

    VálaszTörlés
  2. Tényleg egy ezermester vagy! :)
    Jut eszembe!
    Miért kell négy rendőr egy izzócseréhez? ...... ????
    Egy tartja az izzót, hárman meg forgatják létrástól.

    VálaszTörlés
  3. Milyen jó, hogy ilyen ezermester vagy! Sokat segít, ha valaki a családban ilyen sokoldalú. :-))

    VálaszTörlés