2015. augusztus 16., vasárnap

Még nyár...

Reggel arra keltem, hogy dörög, egyre jobban az ég...De, olyan kellemes volt, hajnalodott, na jó már inkább reggel volt, de csönd volt, aludt mindenki, vagy legalábbis nem mocorgott, én kipattantam az ágyból, mert elég félelmetes volt, arra gondoltam, mi lesz, ha esetleg jég esik? Kocsira esetleg..

De nem nagyon esett, szélét kaptuk, jelenleg is folyik a víz rólam, oké, keddre, vagy szerdára 20 fokot mond. Most örüljek neki, hát jó jó...de azért,  én szeretem a nyarat! Már amúgy is kicsit melankólikus vagyok a tanévkedzdéssel..majd 26. után veszek egypár füzetet...hol van már bennem a tanévkezdési láz...Utálom!!!!!!

Pénteken pecázni mentünk, Visegrádra sátorral, jó volt nagyon, édes volt Csenge, ahogy élvezte ezt is. Fiúk 12kg halat fogtak, már töltődik a hűtőláda..:-)
Itt is néztünk csillaghullást, meg tegnap este vendégségben is voltunk, ott is néztünk..na ezért fog hiányozni a nyár, meg a dinnye is hiányozni fog, bármelyik dinnye..:-)))

Mai biggyesztés, zöldségleves, sült csirkecomb, krumplipüré, és gyümölcsös piskóta.

3 megjegyzés:

  1. Hű,de finomat főztél,sütöttél!!!!!
    Sátrazás? Szuper !
    felénk szombat este már esett. Ma nincsen csak 28 fok,mégis izzadok.Magas a páratartalom. De ez is nagyon fincsi!!!!

    VálaszTörlés
  2. Igen a dinnye, bármelyik és bármennyi:)

    VálaszTörlés
  3. Húúúú, de mennék már én is! Vagy egy hónapja nem voltam a vízen.

    VálaszTörlés