2017. október 22., vasárnap

Csak....

Még azt hiszitek el vesztem, pedig nem..csak...

Most panaszkodhatnék, hogy egész héten láttam én, hogy gyönyörűen süt a nap, meleg van, alig vártam, hogy hétvége legyen és én is élvezzem...nem így lett. Persze jobb lett volna, ha így van, de nem így lett.
Most hagytam abba az olvasást, lett Zsoltinak olvasó, szemüvege, kipróbáltam, és láss csodát, láttam a betűket, de hamar elfárad a szemem...azt hittem ez azért van, mert este már fáradt a szemem, és azért nem tudok rendesen olvasni, de nem, ezek szerint nem látok..:-( Mesi pedig vett egy jó kis könyvet nekem. :-)
Amúgy nyüzsi van, főztünk sütöttünk, semmi sem úgy van, ahogy szeretném, átvették a hatalmat a konyha , fürdő felett a családom...de mindegy is...néha kiásom a lakásból a fontos dolgokat. Prognózis szerint 10 év múlva, hiányozni fog ez.:-)))))
Holnap is szabad nap, juhéj...szeretek azért együtt lenni a családdal...mármint a fiúk csavarognak, de majd esik az eső...itthon lesznek ők is. Addig egyik építi a pályát, másik csajozik.:-)

Szóval, minden oké....Két dolog foglalkoztat csak nagyon, egyik, hogy a cicát el kellene vinni ivartalanítani, de mikor???? Másik, hogy Mesivel kezdenénk jövőhéten a sulit,de nekem semmi kedvem nincs hozzá most. Pedig amúgy érdekel, csak most olyan soknak érzem, éppen tanulok be a munkába, itthon is másképp alakulnak a napok, szervezem, szervezzük össze, és akkor egy intenzív suli, nem is a bejárás, kéthetente van, szombatonként, hanem júniusban, már vizsga, ami azt jelenti tanulni kell majd folyamatosan. Plusz 40 óra gyakorlat. Nem kifogás...csak....

4 megjegyzés:

  1. Örülök hogy jelentkeztél Drága Anikó!♥ :) Szerintem,szokd meg teljesen a szuper munkahelyet,a suli ráér akár jövőre is,,hiszen tanulni sosem késő elkezdeni,de csak akkor,ha érzel magadban ehhez kellő energiát,kedvet!♥ Ölellek!♥ :)

    VálaszTörlés
  2. Olyan opció nincs, hogy kipróbálod (már csak Mesi miatt is...úgy èrzem, mindkettőtöknek fontos lenne, hogy együtt mentek), ès meglátod, milyen?
    Örülök, hogy írtál. 🌸

    VálaszTörlés
  3. Csináld a sulit, persze sok. Sok a betanulás is meg a többi, de mint írtad Júniusban már vége is lesz , szóval ez egy nagy lehetőség! Együtt tudtok tételeket is kidolgozni majd, ha hiányzik az egyikőtök a másik ott lesz, szóval hajrá! Eddig "jobban" tiéd volt a világ és a ház is:)) , de "kevesellted", most aztán belcsaptál a közepébe alaposan de mikor ha nem most? Csapassad, legyen egy frankó végzettséged is!

    VálaszTörlés
  4. Anikó, szerintem és nem akarlak lebeszélni, de most épp elég Neked a munka. Elég elengedni a háztartást, beleszokni egy másfajta életbe, én a helyedben még várnék azzal az iskolával. Ha beválik a munka, ott is lesz lehetőség a továbbképzésre, esetleg továbbtanulásra, de ez csak egy vélemény és bocsánat, hogy így kívülállóként csak úgy tanácsot adok, de úgyis a te döntésed.

    VálaszTörlés