2020. január 27., hétfő

Hétfő 🌼

Fránya nátha jól el kapott. Persze egy nyamvadt hőemelkedésem sincsen. 😉😁 Ne is legyen, ha én is itthon maradnék, egy asszisztens lenne. 😉 Persze pont olyan kicsit szarul vagyok állapot van. Ha elkezdek valamit csinálni szakad a víz rólam. Nem baj, szokom a klimaxot. 😁😁😁
Mondjuk még biztosan  nem mostantól lesz, mert nemsokára dúlnak a hormonok is. Jaj, csak a migrén elkerüljön. Csuda jó lenne még az is. De fő az optimizmus! ❤️
Amúgy uncsi már ez az idő.... Legyen már tavasz.
Csenge reggel... Anya, most kapjuk ki a félévi bizit? Igen. Jaj, akkor még fél év van a suliból? Nemár... De, bizony! 🤐 Elérték a tanárok a céljukat... ☹️ Írtam is a kedvenc tanárunknak múlthéten. Felháborítónak tartottam a hétfőn délutáni e-mail után, szerdán megíratott témazáró matekot. 15 gyereknek rossz lett, tanár széttárja a karját, szomorú, mi szülők meg szégyelljük magunkat és mínusz egy jegy a félévkor. Micsoda buli a szülőre hárítani mindent. 🤐

Ez a felvételi mizéria is...

Na mindegy, most kitaláltam, hogy kicsit Csenge figyelmet fejlesztem. Kiadok minden napra matekot neki, nem sokat, csak a rendszeresség miatt.

Amúgy láttam a dolgozatát, volt amit tökéletesen tud, de ha kivonata amit össze kellett volna adnia, nem sok pontot kap arra ☹️ figyelmetlen.

Lassan készülődök, megyek dolgozni.. ☺️
Szép napot nektek is! 🌼

1 megjegyzés:

  1. Jobbulást Anikó. A múlt héten én is ezzel szenvedtem. Szerencsém volt kint Londonban az unokámat kísérni iskolába és azt láttam, hogy ott nem stresszelik az alsó tagozatban a gyerekeket. Olvasni persze nekik is kell, minden nap hazahozhatnak egy könyvet az iskolából, amit el kell olvasni otthon, de azt szívesen tette. Nem tudom, hogy ez jó, vagy nem, de az is nagyon tetszett, hogy iskola előtt az iskola udvarán még kirohangálhatják, kitombolhatják magukat, aztán így mennek be a csöngetéskor az osztályba. Sajnálom Csengét.

    VálaszTörlés