2020. december 11., péntek

Decemberben már..💚

 Olyan görcsösen várom a végét idén a munkának,  vagyis nem a munkával van a bajom, szeretek bent lenni...de, fáradt vagyok.jo lenne csak lenni magamba egy kicsit.  

Pedig már csak két munkanap és holnap egy maratoni leltár és munkahelyi szülinap. Hétfőn megyek utoljára idén dolgozni. Mehetnék még két napot ezt azt csinálni,  de engedélyt kaptunk,  hogy a jövő év csúsztatás terhére otthon lehetünk már,  bevallom én ezt választottam.

Tehát nem panaszkodom, mégis megijedtem reggel a tükörbe nézve,  amúgy is karikás szemem dupla karikás 😄

Itthon, Dávid valami vírust benyelt,  fáj a hasa két napja...persze csomó papírt kéne elintéznie,  pont a tb-t is. 😔 Bence szenved már,  suli sincs nagyon, munkája semmi november óta,  ugye nincs vendéglátás. Itthon sokat segít,  ami jó, de neki ugye nem elég.

Terveztem,  hogy jövőhéten mit nem fogok csinálni 😁 erre Zsolti is itthon lesz, na ő nem egy igazán lazulós szabin levő. 🙃

Azért jó lesz majd, úgy csináljuk,  hogy jó legyen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése