2022. február 9., szerda

Nyár, tengerpart, egyedül...🏖️☀️

 Nem vagyok irigy általában, talán fiatal koromban az voltam. Mikor gyerek voltam és nekem nem volt RIT farmerem, Trapper sem, meg semmilyen sem, kordbársony rémes kockás volt ,aminek hamar kikopott, khmmm a combközepe 😀 na, akkor irigy voltam, meg mikor néztem a kerteket , házakat arra gondolva nekünk sosem lesz olyan. Olyan nem lett, lett másmilyen. Mert tettünk érte, hogy szebb és jobb legyen, lett is 

Most úgy vágyom egy kis pihenésre, nyárra, tengerpartra legszívesebben egyedül, ha már álmodozom, ha lúd..legyen kövér 😁😁😁🤣🤣🤣

Úgyis csak álom és kell az egyedüllét magammal. Kíváncsi lennék ,meddig bírnám.🤣

Persze nem lesz keret idén sem nagy nyaralásra, tengerpart egy álom marad, amilyen árakban van a nyaralás,nem is fáj a szívem utána.

Biztos kimerült a D-vitamin szintem.😁

4 megjegyzés:

  1. Tengerpart, pihenés....egyedül??! Nem bírnád te azt és nem is lenne úgy olyan jó. :) :) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, miért rontod el az álmomat?🤣🤣🤣😊 Mivel sem így, sem úgy nem fog menni a tengerpart, marad az álom....abba még belefér.🙃

      Törlés
    2. Bocsika, el nem rontanám semmiért... :) :)

      Törlés