2015. december 4., péntek

Mai..

Ma egész délelőtt a bevásárló központba voltam, éppen időben menekültem ki..:-( Mennyire nem bírom én ezt már..Lökdösődés..vacak áruk, drágán, úgy kell mindent vadászni, hogy a pénzemért valamennyire jó is, legyen, aztán honnan tudom, hogy jó e??? Nem tudom! Mert a csomagolás az egész. Mindegy, összeszedtem amit kell, ahogy lenni szokott több minden is, legkisebbünk örülni fog, vadásztam neki sellő lányt.:-) Remélem a többiek is örülni fognak...és én is.;-)
Na ezt most jól megfogalmaztam....:-D Most ültem le, mert eddig főztem, (brassóit, sült krumplival), meg mosok, egy nagy kosár ruhát kell újramosnom, ami oké, de hol szárítsam??? :-(
Fürdőt kitakarítottam, meg a konyhát, és a nappaliban nem nézek körbe, milyen kupi van. :-)
Hétvégén tanulnom kell, matekot nem értem, és tuti irat lassan dogát, és angol szó doga is van meg művtöri beadandó is van. Jobb ha most megcsinálom, mert lesz egy-két sütésem karácsony előtt.
Bevallom, nem annyian jelentkeztek eddig, mint gondoltam. Nem baj, nem adom fel..csak lesz valami..(vagy nem)
Nagyon szép hétvégét nektek!:-)

1 megjegyzés:

  1. Bizkodj ,biztos lesz még sokan utolsó napokba kapkodnak,ha meg nem legalább nem stresszeled magad.

    VálaszTörlés