2017. november 21., kedd

Kell az erő...



Úgy érzem kimerültek az erő csakráim, vagy valamim. Apróságokon tudnék bőgni, vagy mások számára aprónak tűnő dolgokon is úgy tudok kattogni. Zsolti szerint, ennyi legyen csak a bajom.. Persze szerintem is, de nekem most ez az apró dolog is sok. :(
Hetek óta nem keres senki meg sehol. Olyan furi érzés, létezem?
Közben meg itthon nyüzsgő nagycsalád, sokszor mint egy idegen, kívülről szemlélem.
Nem nehéz, este már csak.. Na mindegy. Zsolti is így van most, csak férfi aggyal gondolkozva...ez nem jó periódus, mert nincs ki kihúzza a másikat a sz... ból. :(
Persze csak bizonyos pillanatokban ilyen drámai a helyzet. Vasárnapi IKEA látogatás után ez jött velem haza, meg a kisasztalka és a virág állvány. Nekem tetszik én szereltem össze tegnap reggel a szekrényt. Pakolni már a fiúk is pakoltak, délután mikor én dolgoztam. Kanapét is jó lenne lecserélni valamikor. Ahhoz még kell gyűjtögetni. Megfogadtam most,  hogy én is dolgozom, igenis néha néha lecserélek valamit. Nem a pincéből vagy a padlásról húzok elő valamit.
Meg is mutatom mit csináltam... Ebből merítek erőt, jó lett volna ha tegnap este azt mondja valaki, hú anya milyen ügyesen megcsináltad.... Akkor még jobb lenne. De ez van! 

11 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyes vagy Anikó! Emlékszem, mikor még óvodában dolgoztam, mire elérkeztünk a karácsonyhoz, a benti díszítések sütések, ünneplés után még otthon is kellett volna készülni, sokszor már nem volt hozzá erőm, de azért persze megtettem. Nehéz mindenhol helyt állni. Egyébként meg biztos értékelik, ha nem most, majd később. Most látom csak, hogy a lányom is ugyanúgy készül, mint ahogy itthon régen én tettem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a baj, hogy nem találják a kulcsot hozzám itthon sem. Biztatni kellene kicsit elismerni, de a rohanó hétköznapok... Egy félig lélekben máshol járó, két kamasz, egy kis dacos, és a munkája 1000%-ban végző emberrel aki otthon már fáradt, nehéz összehozni az én igényeimet is. :)

      Törlés
  2. Szép lett, és nagyon tetszik a komód!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja, és engem sem keres senki, ez nagyon elkeserítő dolog, és tudod... most majdnem azt írtam, hogy elengedtem a dolgot, de nem, ez nem megy, időnként gondolkodom rajta... de biztos én csinálok valamit rosszul.

      Törlés
    2. Köszi Krikszi! :)
      Egy ideig keresem a másikat de egy idő után már nekem is jólesett volna egy szia.. :( én ezt nem tudom csak úgy elengedni, de furcsa. Mindig azt hittem csak azért van így mert rossz kedvem van, ezért nem keresik a társaságom. Most egy ideig, kifejezetten jó passzban vagyok, még annyira sem.. :(na mindegy.. Ide legalább leirhatom :)

      Törlés
  3. Szerintem ugyes vagy! En nem tudnek osszerakni egy szekrenyt! Es nagyon otthonos lett. Sokat kell faradni a gyerekeinkert, en is egyre jobban erzem,de amikor elcsuggedek, kapok toluk visszaigazolast, h ertekelik amit teszek ertuk. Kitartast az unnepi elokeszuletekhez munka mellett.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. KÖszi! Hát a visszaigazolás nagyon fontos! Az visz előre. Szép lett a szekrény, örülök neki..

      Törlés
  4. Énmost voltam a barátnőmmel, moziba aztán majd egy év múlva kb megint megyünk...:) Nem keres senki? A nővéremmel három havonta beszélek amikor panaszkodni akar, a húgommal évek óta nem. Én ezt tudomásul vettme ilyen a felnőtt élet mindenki rohan. igyekszik otthon helyt állni, engem ez nem zavar, csak otthon legyünk rendben és az nekem pont elég. Cuki a komód és a polc, nagyon ügyes vagy!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem igaz, nem jó így a felnőtt élet.:-( Elég lenne, ha otthon rendben lenne minden, most ezen dolgozunk...

      Törlés
  5. Mondanám, hogy üdv a klubban, de sem elkeseríteni nem akarlak, sem elviccelni az egèszet. Sajnos ilyen ez...velem is így van. Amíg minden pillanatban rendelkezèsre tudtam állni mindenkinek, addig mindig csörgött a telefon, kerestek. Mára már hetek is eltelnek úgy, hogy eszèbe sem jutok senkinek. Az új lakásunkat alig egy-kèt ember jött el megnèzni, pedig hívtunk, vártunk többeket. Nèha nagyon nehéz így, máskor meg tökmindegy. Kitartás. 🌺🌼

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hű, ezt nagyon átérzem... harmadik éve élünk az új házban, és egy távolabbi unokatesóm azóta sem volt nálunk. De mondjuk más sem, és néha jön az a rossz érzés, hogy akkor minek... magunknak? na ja...

      Törlés