2017. november 17., péntek

Péntek délután..

Mennyire meg lehet nyugtatni mindenkit ,egy tál meleg étellel...

Tegnap élő példa, hazaértem tiszta ideg, kicsi, nagy...egy tál leves után kisimult minden. Nálam is. :-)
Nem mindig szerencsés ez..van amikor várni kell a finom falatokra, míg kisimul minden.:-)

Jön a hétvége..kicsit necces a holnap, ma buli van Zsoltiéknál ...Többet nem is kell mondanom, ugye? ;-)
Amúgy ennivalót kell majd venni,meg sokat és finomat főzni.
Legyen olyan a hétvégétek, amilyet nagyon nagyon szeretnétek!

8 megjegyzés:

  1. A finom vacsora csodákra képes :) ... Örülök, hogy flottul beállak nálad a megújult hétköznapok :) , és még írni is jut időd néha :) !!! Szép hétvégét kívánok Nektek is, ölellek :) !!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbálkozom Vivi! :) olvaslak mindig, de nincs mindig időm írni neked! Ölellek!

      Törlés
  2. Nálunk is az esti/délutáni közös étkezés az egy kulon rituálé. Nalunk ezek lesznek : brassói, borsoleves, boci szelet, tepertős pogácsa és a wellington belszint is ki szeretném próbálni végre. Tudom soknak tűnik, de sokan is vagyunk - de ezt tudod milyen 😊. Nyugis hétvégét kívánok nektek is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, azt a bélszínt én is megkostolnám. :) pulykanyakból hús levest főztem, sajttal töltött csirkemell volt és carbonara tészta, meggyes csokis túrós süti...
      Nektek is nyugis hétvégét kívánok! :)

      Törlés
  3. Én is nagyon szeretem, mikor végre együtt a család és finomakat eszünk, bár utána minden a feje tetején áll, de akkor is. Szoktam néha ötleteket lopni Tőled Anikó, főleg a sütéshez. Jó hétvégét!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De örülök, ha inspirálok néha!! Ölellek!!! :)

      Törlés
  4. Tessék? Pazar étket készítettél. Ez meló után nagyon fárasztó. Kedvesem: egyszerűbbet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ma nem dolgoztam.. :) Csenge meg is kérdezte, anya miért főzöl ennyit. Hétköznap nem főzök ennyit... sőt....

      Törlés