2018. március 12., hétfő

Szomorú vagyok

Tudom mindenki a jót, örömöt, pozitív dolgokat keresi.
Most semmi ilyet nem érzek,sőt...
Ne haragudjatok...
Tudom front van, meg lassan női havi hiszti, meg biztos a csillagok állása...
Iszonyú feszült vagyok.
Első legfontosabb ok, összevesztem azzal aki nekem a legfontosabb, miért? Most mellékes leírnom, nem ez a lényeg.
Ahelyett, hogy várnám a négy napot, pihenést, nem várom. Pedig fáradt vagyok nagyon.
Idegesít az egyik kolléganőm, mégha csupa segítőkész, mindig ellenőriz, ami persze nem baj, mert ma is talált valamit amiben hibáztam, de mégis.
Ilyen napokon elbújnék a világ elől...
Ja és egyre jobban utálok vezetni, türelmetlen autósok, nagy luxusautokkal, itt Szentendrén nagy az úri negyed, olyan autókkal, hogy ihaj, ahhoz képes az én veterán zafirám semmi az utakon, így is bánnak velem. Ma betette a kaput, hogy tolatok hátra, indexelek, várom a mögöttem lévő autóba, egy fiatal tanuló vezető szájáról, ezt olvasom le, "várjál már te buzi, bazdmeg" bocs, aki ismer tudja, erre ugrok... Szomorú, hogy azt hiszi valaki a dobozban van, senki nem látja. Tudom,  őt minősíti ez, de mégis, szomorú. :(
Ha tudtok egy helyet,  egy lakatlan szigeten, ne tartsátok magatokban. 

10 megjegyzés:

  1. Fel a fejjal, Aniko! ☺ Olellek!
    Kibekultetek mar? ☺ Popianyu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Á, nem...még nem találtunk közös hangot! Persze tudom, ma már ki fogunk békülni...:_)
      Én is ölellek Erika!:-)

      Törlés
  2. Kb így vagyok épp én is, csak még nem vagyok szomorú... nekem is van olyan kollégám, aki feladatának érzi, hogy folyamatosan ellenőrizzen mindenkit holott nem dolga. Pl. tegnap azért szólt rám, mert szerinte nem húztam le elég hosszan a wc-t ( pisilés után) és ráadásul pont azért nem húztam le mégegyszer mert hallottam, hogy állnak a fülke előtt no és ő volt az csípőretett kézzel. A másik azért szólt be, mert a 16.00-ig tartó munkaidőm miatt, 15.55-kor feljövök az ablakból az irodába, ilyenkor még szétdobom az átvett anyagokat, elpakolok stb, hogy el tudjak menni normális időben, de sosem hagyok félbe ügyfelet, aki volt mindig lerendezem. Szóval vannak ilyen emberek, borzasztó velük együtt dolgozni. És épp mi is összevesztünk, de nem én keltem bal lábbal szóval nem is én vagyok a hunyó így bocsánatot sem én fogok kérni. Van ez így, a nap meg még süt, annak meg örüljünk inkább mert ez is, az is elmúlik. Pussz M.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De végül is neki kell ellenőrizni engem, de kicsit zavaró, hogy mindent néz...szó szerint, mondjuk jó természetem van, csak néha zavar, és mint új, mindig nézik jól csinálom e azt amit csinálok.:-)
      Itt jó lenne hosszú távra megoldást találni...mert valahogy mostanában, többször összekapunk. Megértem őt is változik, változunk, de nem szeretnék olyan öregesen élni....érted ugye?

      Törlés
    2. Én azt veszem észre, hogy szerencsére nem egyszerre vagyunk rossz passzban és a másik minidg kivárja, hogy elmúljon. Amúgy engem is fáraszt és ha épp ő morog rosszul viselem, főleg ha igazságtalan de közben megértem őt is az álláspontját is csak olyan jó lenne, ha könnyebb lenne valami csoda folytán és maguktól megoldódnának a többnyire idő és pénzfüggő problémáink, de nem lesz könnyebb mert még csak nem is lottózunk:))

      Törlés
  3. Tegnap nekünk is nehéz délutánunk, esténk volt.Nem mintha ez téged vígasztalna.....El voltam nagyon keseredve, ma már csak szomorú vagyok. De majd jobb lesz! Nálatok is.Csak győzzük kivárni.:)

    VálaszTörlés
  4. Remélem most, hogy elkezdődött a hosszú hétvége, jobb a kedved is, ès azóta már règ kibèkültetek.

    VálaszTörlés
  5. Remélem ki tudtad pihenni Magad. Ha megnyugtat, a múlt héten itt, a távolban is ronda hangulat volt. Szerintem a front miatt. Bízom a békülésetekben. :-)

    VálaszTörlés
  6. Szia!Jobb már a kedved?? Nem érdemes haragudni, rövid hozzá az élet! Üdv,Edina.

    VálaszTörlés
  7. Remélem már sokkal jobb a helyzet!♥ Ölellek!!!♥

    VálaszTörlés