2020. november 16., hétfő

Hogy vagytok?😊

 Ez a jutalmam,  ez az egy óra ma reggel, minden gép dolgozik én meg meg pizsamában vagyok. Ma 10 órára megyek dolgozni.

Hogy vagytok,  lelkileg? Tényleg érdekel!!!!


Én jól vagyok, testileg nagyjából,  csak a szokásos hormonos...kicsit nyomi.

Lelkileg nagyon dolgozok rajta,  hogy jól legyek. Hiszen jól vagyunk,  együtt vagyunk,  kell most ennél több? Igazság az, hogy nagyon szomorú hírek vannak szinte mellettünk.  Én próbálom  ennek fényében, teljesen másképp látni mindent. Azt hittem nyáron,  nem így lesz...


Na mindegy, nem ragozom tovább.

Szülinapja lesz nemsokára Csengének,  10 éves lesz...nem semmi! Várja nagyon. Megrendeltem az ajándékát,  kitaláltuk a tortát is. Egy baj van, lehet nem tud jönni a két barátnője ebben a helyzetben. Unokatesót azért meghivjuk,  egy pizsama partyra. 

Pedig ezt a szülinapot jól még akartuk ünnepelni,  még is fogjuk. ☺

Viszont milyen jó , hogy a fiúk is ennyit itthon vannak, jó velük.  Bence már unalmában iszonyú sokat segitett a hétvégén,  ma még korán kelt és örömmel ment a suliba,  még oda is örömmel ment,  csak végre menjen.😁😁😁😁 gyakorlat van, árra kell bemenni. 


Na lassan készülök,  légyen szép napotok! És várom, hogy megírjátok ki hogy van?❤

10 megjegyzés:

  1. Én például úgy, hogy még nem szívesen beszélek róla.
    Jó olvasni rólatok, látni fotókat.
    Isten óvjon titeket.

    VálaszTörlés
  2. Jól vagyunk, köszi, megvagyunk, nem panaszkodunk, annak örülünk, ami jó van. :)
    Popianyu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbálom én is így megélni, ölellek 🤗

      Törlés
  3. Ezek a szegény születésnaposok, a kicsik, most rossz idők árnak rájuk. Is. Mi vigyázni próbálunk magunkra, csak már sok a jóból. Bezártságból.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Druszám, most így kell, bezártság nálunk még nincs....pedig nagy a fáradtság. Kitartunk ❤

      Törlés
  4. Megvagyok. Dius esti posztjanal leirtam részletesen, itt nem ismételném már meg.
    Nektek is kitartást, egyszer csak vége lesz!

    VálaszTörlés
  5. És boldog szülinapot Csengenek!

    VálaszTörlés