2020. november 29., vasárnap

Két nap és december🌲⛄❄

 Három hét és karácsonyi hét lesz már.  Ennyit is dolgozom még, amibe lesz egy szombat is, mikor leltározunk.  Úgy gondolom hamar itt lesz.  

Most ebben a pillanatban túl hamar,  mert lesz mikulás és szülinap is, mert a 10 éves várja nagyon , ajándék megvan a szülinapra,  mikulásra semmi. 4.-én kiveszem az egy nap szabimat ami maradt az évre,  akkor próbálok majd venni ezt azt. Fejben már alakul kinek mit veszek,  de utána kell járni.  Kicsit egyedül érzem magam vele,  mert Zsolti szerint nem kell semmi ,ebben a helyzetben főleg,  csak legyünk együtt.  Oké,  nagyon nem kötelezhetünk mert idén nincs jutalom, örülünk, hogy fizetés van. De én szeretnék kis meglepetést okozni mindenkinek. Így egyedül vagyok ezzel , hogy kitaláljam,  megvalósítsam.  Ez azért nem akaszt ki, mert általában így van. Nem most alakult ez így, és ettől még csupa jó tulajdonsága van Zsoltinak.😁 

Azt azért remélem jól lesz mindenki, mert éppen nővérem van benne,  valószínű vírusos, de vicces ez a tesztelős,  karanténos mizéria. Semmi protokol,  semmi követés...gondolom már semmi kapacitás erre.  

Egyik nap azért elgondolkoztam,  én is mennyi emberrel találkozok naponta,  fertőtlenítek folyamatosan, maszk...de már mindenki jön megy, és mondják,, hogy betegek, vagy voltak, vagy karanténban vannak, vagy senki nem tudja, abban kéne e lenniük? Döbbenet...en nem mondhatom, és több millióan nem, hogy önkéntes karanténba megyek, home officelok mert nem olyan a munkám. Vagyis mondhatom, csak éppen akkor lőttek a munkámnak....

Persze én nagyon optimista vagyok,  ez legyen  a legeselegnagyobb bajom, mit vegyek karácsonyra, mit süssek,  és van hová bemennem dolgozni.


Van most ebben most jó is, fiúkkal sokkal többet vagyunk együtt,  nekem ez jó, és jönnek ma Mesiék is, jó délután lesz.🤗❤


2 megjegyzés:

  1. Nekem is nehezebben megy a karácsonyi hangoskodás. Itthon jó, szívesen sutok, díszítek, de vásárolni félve megyek és ezért az ajándékok nem hoznak most lázba. Hiányoznak a vásárok is.

    VálaszTörlés
  2. Karácsonyi hangolodast akartam írni.

    VálaszTörlés