2021. augusztus 7., szombat

Folyamatosan csinálunk valamit ..

 Csuda vigye el a migrént. Nyaralás alatt mondtam, kiabáltam el, hogy ebben a hónapban nem volt migrénem, erre ma ,vagyis tegnap reggeltől velem van, nem olyan lehengerlő...de baromi idegesítő. Sok időm nincs vele foglalkozni, mert nagy felújításban vagyunk, én meszeltem, festettünk , Zsolti szép köveket tett fel, és a folyosó is egyre szebb, szegény Zsolti hétfőn már dolgozik.😕 De szépek leszünk. Csomó mindent elpakoltam... kéne lomtalanítást is intéznem. Olyan büszke vagyok magamra, hogy kevesebb kacatot őrzök meg. jó lenne egyből a lomtalanításba menne.

De jövő hétre is van pakolni való bőven... azért pihenni is szeretnék, meg Csengével meg van egy csajos programunk is.🤣 Aztán ő lovas táborba is megy.....

És migrén ide, vagy oda..ma futottam is 4, 2 km olyan jó volt. Nem futópályán futottam, sokkal izgalmasabb volt  kicsit még élveztem is ....ééénnn???🤣🤣🤣🤣

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése