2021. augusztus 2., hétfő

Nyaralunk.⛱️

 Itt vagyunk a kempingben, éppen a teraszon esznek a szúnyogok 😀, amúgy nem vicces, irtóta nem vicces. Csenge megy a chill zónába, egyedül!!!!!!!, Zsolti még pecazni, irtó jól érezzük magunkat, éppen lent voltunk a Dunán, elkaptuk a gyönyörű naplementét.

Csenge igazi kamasz, nyeklik, nyuklik, vihog, majd megsértődik, rám csimpaszodik, vagy az aurámba vihog... IMÁDOM!❤️ 

Zsolti is pihen, fiúk otthon gondolom buliznak.,és tegnap pedig együtt voltunk Mesékkel Esztergomba a vihar előtt. 

Sokat kirándulunk, eszünk, medencezünk és én már voltam 2x öröm futni is. Kétnaponta futok, ja bocsi csak kocogok.🏃 Persze olimpiát is nézzük.

Szállás.... jó, persze lehetne jobb is, rosszabb is, retro, de amúgy kellemes. Este tücsköt vadásztam, de nagyon szenyo volt, csak akkor ciripelt mikor lefeküdtem.😁 

Holnap még itt egy teljes nap...

Ja és közben jó hír is lett, kaptam egy kis fizetés emelést. Így kell nyaralni kérem szépen, 20 km otthontól.❤️❤️❤️

1 megjegyzés: