2021. november 4., csütörtök

Stressz 😔

 En teljesen ki vagyok bukva, egy ideje már biztos.

Utálok vezetni, nem magát a vezetést utálom, azt szeretek. Közlekedést utálom, annyi agresszív ideges ember van az utakon.millió. státusz szimbólum lett az autó, tudom szőke vagyok csak egy szar szuzukim van. Ebből kifolyólag nem tudok vezetni, gondolom....na mindegy csupa sztori amit utálok, menjek tömegközlekedéssel?  Azt fontolgatom, de most járvány kellős közepén? Zsolti szerint el kéne engednem ezeket.


Kis házikóban  szeretnék lenni, egy nyugodt szép falucskában. Épp raknék a tűzre, kelt tészta illatt lenge körül, közben sülnek a tök. halk zene szólna, én meg bobiskolnék a fotelben.

Utálom ezt a folyton nyüzsgő életét, lenyugszunk valaha, mindig rohanunk.

Autóba vezetjük le a stresszt, azt hisszük ott mi vagyunk a főnökök. És jó főnök módjára, mindenki hülye csak én vagyok a legokosabb.

Engem ez annyira elszomorít.😔

Még jó, hogy ettől azert van ami boldoggá tesz a családom...lenne sok pénzem elvinném az egész családot egy lakatlanul sziget, egy darabig nem hiányozna semmi....❤️

8 megjegyzés:

  1. Igaza van a férjednek: engedd el!!!!!!!!!!!!!!
    Egyébként bármilyen autó-típust vezető egyének között van jó, és rossz vezető, - ne kösd ezt a Suzukihoz - normálisan és idegbetegen vezető is.
    Ne akard magadat megbetegíteni a stresszeléseddel, mert előbb-utóbb a szervezeted benyújtja a számlát.

    Erika

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az biztos, meditaltam tegnap, ma még egy jót takarítottam.😊😀 Próbálkozom

      Törlés
  2. De azért a lakatlan szigetről is néha napján jelentkezel beszámolóval ugye? Nyugi szép hétvégét és menjetek kicsit kirándulni férjeddel!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze bejelentkeznék...néha , néha...☺️❤️

      Törlés
  3. Mióta a férj autóval jár dolgozni, mi erősen rászoktunk a gyalogos közlekedésre. Mondjuk kisváros, nincs nehéz dolgunk. Viszont sétába előbb odaérünk, mint autóval. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is gondolkozom alternatívákon...de sajnos munkába elég kacifántos eljutni.😔

      Törlés
  4. Anikó van olyan, hogy nincs más opció ;)

    VálaszTörlés