2022. január 20., csütörtök

Elfáradtam 😔

 Tudom, semmi újat nem írok, de durván sok a covidos körülöttem. Van aki csak otthon tesztelt, van akit nem is tudjuk ,hogy tesztelt-e? De már dolgozik...és köhög. 


Csenge is ....egy hete pénteken, ugyanilyen bágyadt volt. Szombatra semmi baja. Ma megint, hőemelkedése is van, holnaptól nincs suli. Írok majd az asszisztensnek.

Vejem, kicsit köhögött, home office dolgozik,de be kellett mennie kedden. Gondolta csinál tesztet, pozitív...már Mesi sincsen túl jól.😭 Pedig szülinapja van ma.😔 

Csupa, csupa lemondás a munkahelyen is.covidos a szülő, nagyszülő,gyerek. Intézményekbe káosz. Ki karanténos, ki nem, meddig, meddig nem?

Mindenki el fogja kapni előbb utóbb.

Már nincs karantén, nincs pecsétes papír az ajtón, nincs ellenőrzés, jobb esetben megjön a határozati papír, ha éppen lejár

Káosz van, akinek sok pénze van, teszteltet folyamatosan. Vicc amúgy!

Közben mindenki oltassa be magát...

Félelmetes ami most megy!

Sokkal jobban be vagyok tojva,nem a vírustól, hanem az egész hozzá állástól, mint amikor nagy lezárások voltak.

Elfáradtam 😔

5 megjegyzés:

  1. Drága Anikó! Isten èltesse Mesit! Jobbulást a betegeknek, neked sok erőt kívánok, kitartás!

    VálaszTörlés
  2. Igen, aki teheti, vegye fel az oltást. Ennyi. Sokkal kevésbé félelmetes, mint amikor potyogtak az emberek és még védőoltás sem volt...

    VálaszTörlés
  3. Anikó pont ezt érzem én is amit leírtál,káosz a "köbön",a teszt drága és aki nem tesztel legalább hetente, viszi a járványt, óvodák és iskolák mükődnek,de hogy, jobbulást kívánok a családtagoknak, öt uncsis nagyi aki nagyon szomorú.

    VálaszTörlés
  4. Én mint nyugdíjas elzárva élek, de ebbe is belefárad az ember. Az egészségügyről ne is beszéljünk, tragédia. Tele a város a kórház mellett magánklinikákkal. Akinek telik rá. Ha nem vársz, ha kibírod addig, szerencsés ember vagy.

    VálaszTörlés
  5. S az unokad nagyon hasonlít rád!

    VálaszTörlés