2023. április 25., kedd

itt vagyok, ragyogok! :-)

Megigértem, hogy jövök, erre nem írok. Pedig sokat gondolok arra, hogy ezt most megírom nektek.

Ez azért is van, mert telefonról valahogy nehézkes belépnem és nincs türelmem ehhez.

Most 10-re megyek dolgozni, gondoltam gyorsan írok.

Már főztem is ebédet, nem nagy dolgot, milánóit. Legalább Zsoltinak nem kell főzni délután.

Beindult a tavasz, mondjuk mai időjárás nem éppen a szép tavvaszi napot tükrözi,

De ugye tudjuk ami a legjobban változik az az időjárás.

Zajlik az élet, munkahelyen is nagyon peregnek a napok, bevallom ott most nagyon kell gyakorolnom a visszafogott Anikót, nem mindig megy. Sok a katyvasz én meg a szemetesláda vagyok. Még nem tudom milyen megoldást kellene gyakorolnom a pozitív érzés visszacsalogatására.

Pedig nagyon dolgozom rajta, ott vagyok napi 8 órát.

Itthon minden rendben, vagyis...izgulunk holnapig, remélem csak addig...

Dávid teljesen csak hotelnek használja a házat, néha őrjöngve veszekednék vele...de inkább várom a csodát. Nem tudom lesz-e?

Bencéék meg élik az életüket...

Tudom, hogy jó pár év eltelt mióta itthon voltak, mind, néha hiányoznak, néha boldog vagyok, hogy már a maguk útját járják...

Hiszen Szofi is nemsokára 3 éves, megy oviba szeptembertől..Durva mi??? :-)

De szeretem a mostani életünket is. Zsolti is szeret itt dolgozni a suliban, aprópénzért.. :-) Nekem is van munkám, Csenge is halad a suliban, még van egy kis idő a kőzépiskoláig, 

Szeretünk mozogni, futni, héten 4-5x elmegyünk futni, az a kb fél óra nagy önismeret tanulás, amit hosszú, hosszú ideig nem tudtam megélni a gyerekek mellett, mert az akkor úgy volt jó, most meg így jó éppen.

Sajnos lassan mennem kell dolgozni.

De azért jelentkeztem, itt vagyok, ragyogok! :-)

1 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy jól vagytok:) ! A hotel dolog erősen ismerős "valahonnan":))

    VálaszTörlés