2024. április 15., hétfő

Lassan...

 Azta...megint eltelt egy év????? Na, de milyen év volt ez? 

Legfontosabb 2x nagymami lettem. Sárika is itt van közöttünk.🥰 Szofi meg egy cukorborsó,  olyan édesen mondja, hogy: szia Mami, hogy elolvadok.

Írtam már, hogy mennyire más nagyszülőnek lenni? Biztos írtam már,  itt csak szeretni kell. Viszont, már nem én vagyok a minden. ☺️

Jól vagyunk amúgy, nem sok minden változott, közben meg annyi minden.

Csenge a "kicsi" sem olyan kicsi, kamasz, néha olyan mint egy kis hölgy, néha meg egy kisgyerek.

Lassan szülinapom lesz...idén nem várom, nagyon nem...miért? 

Várom a megfejtéseket.😀

3 megjegyzés:

  1. Gratulálok nagymama ! Kérdésedre válaszolva gondolom hogy kerek évszámod lesz ezért nem várod?

    VálaszTörlés
  2. Igen, kerek lesz és most valahogy megérint az idő múlása...Köszönöm a gratulációt Éva! :-) Ölellek, Anikó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az hogy mennyire kerek nem lényeges , fontos hogy jól érezd magadat ! Puszillak , Éva

      Törlés