2010. május 19., szerda

Öreg Tyúk:-))))

Minden rendben a picikémmel. Ülőmagassága 5.5 cm, fejkörfogata 2.3 cm. Komoly méretek ugye? És egész emberformája volt.:-)))) Minden rendben vele, szépen fickándozott.
Amin kicsit kiakadtam hogy a doki kérdezi hány éves vagyok? Mondom 36 éves. Huha, hát akkor genetikai tanácsadás, magzatvízvizsgálat stb...Ha mindez 34 éves koromba van, akkor még fiatal vagyok!:-)))) Szóval egy öreg tyúk vagyok.;-) Na mindegy nem parázok, csak annyit amit egészségesen kell. Se többet sem, kevesebbet.

1 megjegyzés:

  1. Nem vagy öreg tyúk. De sajnos néhány genetikai rendellenesség előfordulása valóban gyakoribb 35 éves kor fölött. A genetikai tanácsadás és a genetikai uh csak néhány óra, egy rövid beszélgetés a genetikussal, és egy alapos ultrahang. Velem ugyan nem voltak kedvesek, mikor mondtam, hogy nem szeretnék magzatvíz vizsgálatot, de ezt is Te, Ti döntitek el, senki nem szólhat bele.
    A lényeg az, hogy a kisbabád egészséges, szépen fejlődik. Csak ezzel törődj, semmi mással. Én már előre mosolygok, mi lesz, ha 38-39 évesen várom majd Borcsa kistesóját.:-))
    Készülődjetek a hétvégi kiréndulásra, és érezzétek nagyon jól magatokat!!!

    VálaszTörlés