2010. május 5., szerda

Anyák napja!!!


Olyan régen szeretnék írni. De a jó idő mindig elcsábít!:-)
Nagyon szép volt a hétvége. Büszke vagyok a srácokra. Maguktól csináltak reggelit nekünk, szedtek csodálatos orgonacsokrot. Olyan megható volt! Jó is volt a hétvége, eseménydús. Mind a két nap voltunk koncerten, élvezték a srácok, és a csúszdát is, a hajógyári szigeten.:-) Szóval, nagyon jó volt. Hétfőn Bencénél volt az anyáknapi műsor. Potyogtak a könnyeim...gyönyörű nyakláncot készített nekem. Szép hónap ez a május, annyi minden van benne, anyáknapja, Zsolti szülinapja, én szülinapom, házassági évfordulónk, gyereknap....sok minden. És ez így van jól. Zajlik az élet, most az iskolában is nagyon sok minden van. De nem panaszkodom. Imádom ezt az orgonaillatos májust!:-)

2 megjegyzés:

  1. Kedves Anikó!

    Isten éltessen sokáig mindnyájatokat!
    Szerintem a hétvégén együtt voltunk koncerten a Hajógyári szigeten :)

    VálaszTörlés
  2. Szia Ildi!
    Köszi szépen!:-)
    Gondoltam is Rád szombaton. Mondta Bettus hogy mentek Ti is! Nagyon jó volt a Kormorán, vasárnap meg az Ismerős Arcok a Hajógyári szigeten. Mondtam Bettusnak jövőre jöhetnének ők is. És mehetnénk együtt!:-)

    VálaszTörlés