2010. április 28., szerda

Édes kisbabánk!:-)


Igen öröm mindig a számomra hogy jó híreket írhatok!
Voltam ma orvosnál mert látni akarta mekkorát nő az "ebihalacskánk". Kérem szépen már nem is ebihalacskára hasonlít a babánk. Teljesen kezd rendes formája lenni!:-) Na nem mintha eddig nem lett volna nekem csodaszép!:-) Doktorbácsi jobban örült mikor meglátta mit én, közölte itt a gyermekük!;-) Miután felfedeztem én is Őt, hamar eleredt a szemem sarkában a könny csepp. Még negyedszer is csoda átélni! Én nem is hittem de a doktorbácsi azt is megkérdezte kérek e képet? Én meg csak habogtam igen, kérek. (naná, világ egyik legjobb dolga!):-) Szóval el vagyok olvadva, gyerekeknek mutattam, Mesi: jaj, de cuki...mit is kell nézni????:-)))))

1 megjegyzés:

  1. Gyönyörű ez az Ebihalacska!:-)))
    Élvezd ki ezeket a csodálatos hónapokat negyedszer is, megérdemled.

    VálaszTörlés