2010. április 27., kedd


Régen írtam. Na nem azért mert nem történt velünk semmi különös, csak olyan szép idő volt. Nehezen jöttünk be este a kertből. Vagyis nem is igaz ez így pontosan, mert ahogy megy le a nap, óriás szúnyogok kergetnek be a lakásba bennünket. Engem különösen szeretnek. :-( Sajnos. Én őket legkevésbé. :-)
Hétvége nagyon jól telt, olyan sok mindent csináltunk hogy hirtelen nem is jut eszembe a sorrend! Voltunk a Föld Napja rendezvényen, Alma együttes volt. Az nagyon jó volt. Volt még kirakodó vásár, meg nagy füves terület ahol lehet focizni, pihenni. Délután, hirtelen ötlettől vezérelve grilleztünk. Pulykamellet fűszereztem be és azt sütöttünk ki.
Vasárnap a fiúk elmentek pecázni, mi főztünk Mesivel, szokásos húslevest, meg kacsát sütöttünk, krumplival. És piskótát sütöttem amit gesztenyekrémmel töltöttünk meg. Utána pihenés volt. Majd fagyiztunk egy nagyot. A fiúk focival vezették le a napot. Ja nem is, Mesi is ott hátráltatta őket!:-)))) Nagyon jó volt!
Így szeretem ezeket a napokat. Mikor együtt vagyunk.:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése