2010. április 18., vasárnap

Vasárnap

Csoda jól sikerült a tegnapi bográcsozás. Olyan jó volt látni ahogy Zsoltinak ízlik a körömpörkölt. :-) Pedig nem rajong érte. Gyerekek meg a krumplit falták!:-)))Megbeszéltük hogy legközelebb grillezünk. Én most nagy ötletet kaptam Hugitól, hogy hamburgert csináljak.;-)

Ma nem túl kellemes délután lesz! Egy utolsó megbeszélés a házról, a családdal. És bejelentjük a babát. Előre tudom a reakciót. :-( Jó, nem izgatom magam miatta, de nem lesz kellemes beszélgetés. Olyan végletek....na mindegy! Legalább túl leszünk rajta.

4 megjegyzés:

  1. Anikó!
    Szorítok az esti megbeszélés miatt!!!
    Nem is kell foglalkozni a negatívumokkal!!!

    A hamburgerről meg várom a beszámolót! Ha lehet, ne hiperes darált hússal csináld. Sokkal szaftosabb amit rendesen hentesnél veszel! Szerintem legalábbis :)))

    VálaszTörlés
  2. Csak ismételni tudom önmagam: ne figyelj másra, csak magatokra, csak az álmaitokkal törődj, a Benned növekvő aprócska Emberrel. Én hiszek Benned, Bennetek, hiszek az álmaitokban, és tudom, hogy valóra válnak, mert megérdemlitek. Tudom, mit jelent úgy küzdeni valamiért, hogy csak néhány jóbarát érti az embert, és tudom, mit jelent mégis elérni szép lassan, csupa könny és nehézség között. És azt is tudom, milyen érzés, amikor barátok jönnek, és csak ültök a tornácon egy bögre kávéval, és mondanotok sem kell semmit. Csak érzitek, hogy igen, megcsináltuk, és ők segítettek azzal, hogy hittek bennünk.
    Nekem sikerült, mert volt, akinek sírhattam, aki tartotta bennem a lelket, aki a saját álmaként élte meg az én álmom. Én most egy házat álmodom Nektek az Őrségben, ahol a lugas árnyékában két babakocsiban pihenget Anikó-baba, és Borcsa. Mi pedig dióvirágot majszolunk a kávé mellé, és csak hallgatunk nagyokat.

    VálaszTörlés
  3. Szia Hugi! Köszönöm a szorítást!:-)
    A hamburgerről mindenképpen írok majd. Köszönöm az ötletet!
    Puszi!:-)

    VálaszTörlés
  4. Mit is írhatnék neked Drága Barátnőm? Most csendben sírdogálok melletted, ugye nem kell mit mondanom!
    Köszönöm hogy vagy nekem!!!

    VálaszTörlés