2010. április 14., szerda

Baba:-)

Itt vagyok! És nagyon boldogan! :-) Voltam ma doktorbácsinál. És megnézte a babánkat! Komoly mérete van, 6 mm. És csak úgy dolgozott a kicsiszive. Jaj most is potyognak a könnyeim! Annyira jó érzés! Jövőhéten vérvétel és utána meg kis könyv! És kezdődik a dokihoz járás! De hát ezt akartam nem?:-) Mérhetetlenül boldog vagyok! Még a napocska is kisütött ennek a jó hírnek a hallatán!:-)
Visszavonhatatlanul itt a tavasz.És ebben a tavaszban nem csak a természet éled, hanem a pocakomba egy kisember!!!

4 megjegyzés:

  1. Óóóó, Anikó!
    Annyira örülök!!!! Mennyi idősek is vagytok most?
    Látod, a napocska is örül, mindenki örül!
    Számolj majd be minden részletről, hagy éljem át Veled ezt a csodálatos érzést, ígérem, én is megteszem majd ha... :))))

    Puszi
    Hugi

    VálaszTörlés
  2. Kívánom, hogy minden vágyad így teljesüljön!A Benned növekvő pici Élet a lehető legjobb helyre születik majd: boldog, kiegyensúlyozott, szerető CSALÁDba.
    Borcsát a "nyuszi" hozta, a Ti kisbabátok a Mikulás ajándéka lesz. Talán ez sem véletlen... Bár ez azt jelenti, hogy idén nem Nálatok töltjük majd a Mikulást.;-)

    VálaszTörlés
  3. Szia Hugi!
    6+5 naposak vagyunk ma pontosan!:-))))
    Nagyon várom már a Te babás hozzászólásodat is!;-)
    Puszi
    Anikó

    VálaszTörlés
  4. Jöhettek Mikulásra.:-))) Úgyis annyian leszünk mint egy olasz család!:-)))És Ti itt mindig szívesen vagytok látva! És nincsenek véletlenek. Ezt már sokszor megbeszéltük!!!És köszönöm Drága Barátnőm a jókívánságodat!!!:-)))

    VálaszTörlés